Gå til innhold

Oj, oj! Gravid?? Igjen??? :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, oj, oj, oj.... :s Har følt meg veldig rar de siste dagene....

Jeg fødte i mai, og fikk satt inn spiral i juli, for vi har ingen planer om å få nr 2 tett etter. Jeg har hatt mensen etter fødselen, og den var helt normal. Jeg har ikke rukket å få regelmessig mens etter fødselen, så uteblitt mens er ikke noe sikkert tegn på evt. graviditet hos meg. De siste 4 dagene har jeg:

- Hatt dilla på sitron

- Hatt metallsmak i munnen

- Vært svimmel

- Hatt smerter i ryggen

- Vært kvalm

- Tisset masse!

- Humørsvingninger de lux

- Hatt lyst på mat, konstant! Men når jeg skal spise så frister det plutselig ikke lenger. 

- Ikke syntes noe smaker godt!

- Vært mye trøtt

mange av disse "symptomene" kan jo selvfølgelig komme av at jeg ammer og har masse hormoner som svirrer rundt i kroppen, men følte plutselig et stikk av bekymring for å mulig være gravid igjen... Jeg vil absolutt ikke ta abort, men samtidig så tror jeg ikke jeg klarer to bleiebarn slik situasjonen er nå. :( Tok test, men den var negativ... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde egentlig håpet at noen kom til å svare ett eller annet på dette.... :s

Skrevet

Krysser fingrene for at ting går slik du vil! :) Mange av de symptomene er jo hormonbasserte og kan nok helt sikkert være pga du ammer, eller kanskje til og med pms? Skjønner det kan bli vanskelig med to så tette, men husk at du går gravid i ni mnd før den neste kommer også da. Og da er jo den første allerede et år gammel! :) Lykke til! 

Skrevet

takk for svar! :) ja det er sikker bare hormoner! :) satser på det!

Skrevet

Dersom du har blitt gravid på spiral, så er du nok unntaket som bekrefter regelen. Det skal mye til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...