Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Baby vil være 5-6 mnd ved "posestart". Hvilken av de nevnte anbefaler dere? Evt. en annen? Anonymous poster hash: e9ffc...c12
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Anonymous poster hash: e9ffc...c12
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Er det virkelig ingen her som har hatt babyer i Bergen og brukt vognpose? Anonymous poster hash: e9ffc...c12
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Joda, jeg! Vi har brykt simo sin lammeskinnspose til våre når de var små. Kjempe fornøyd! Har en annen pose også (ikke av merker voksi) god og lun pose med armer så barnet kan ha armene "fri" og være innpakket likevel. Veldig fornøyd med den også. Så jeg anbefaler ullpose når de er små så se an behovet etter hvert. Anonymous poster hash: 7c67d...90c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Joda, jeg! Vi har brykt simo sin lammeskinnspose til våre når de var små. Kjempe fornøyd! Har en annen pose også (ikke av merker voksi) god og lun pose med armer så barnet kan ha armene "fri" og være innpakket likevel. Veldig fornøyd med den også. Så jeg anbefaler ullpose når de er små så se an behovet etter hvert. Anonymous poster hash: 7c67d...90c Tusen takk. Heller litt mot ullpose men syns det er vanskelig å bestemme seg. hi Anonymous poster hash: e9ffc...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå