Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Skal ingenting til, etter jeg startet styrketrening med vekter er jeg full av merker hele tiden. Nå har jeg ett på armen som er ti cm langt og fire bredt bare fordi jeg løftet ned stangen feil. Håper bare ikke noen tror noe er galt siden jeg har så mye og ofte. Noe som kan hjelpe mot det, så jeg unngår å se ut som noen mishandler meg. Anonymous poster hash: 623de...d0f
Nettie+jentungen Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jeg får veldig lett blåmerker, går konstant med blåmerker på armer og ben. Samtidig er jeg utrolig flink til å gå på dørkarmer, bordkanter osv. Men har du alltid vært sånn?
*Yuna* Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Ja, jeg får fort blåmerker. Bare jeg dulter borti noe så har jeg blåmerker neste dag. Vet dessverre ikke hva som kan hjelpe.
mamman til to gutter Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Jeg får også lett blåmerker og er i tillegg klønete. Kan ha store, mørke blåmerker uten å ane hvordan jeg har fått dem. Jeg har alltid vært sånn, så er ikke bekymret for at det er noe galt.
Monajenten Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Sånn er jeg også. Kan ikke huske sist jeg ikke hadde minst ti blåmerker, og da er det så lite at jeg nesten ikke legger merke til dem
Nettie+jentungen Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Godt det ikke bare er meg Jeg føler virkelig at jeg bare trenger å se på en bordkant og så popper det opp et merke i alle regnbuens farger...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Jeg også, det er nesten nok at noen ser på meg Nå har jeg masse blåmerker øverst på venstre lår, fordi jeg lener bilstolen mot låret når jeg bærer den er også flink å gå på bordkanter, og kombinert med min alt for hvite hud er jeg dermed ikke noe kandidat for modelloppdrag
2013 Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Ta en blodprøve for trombocytter - antall blodplater. Jeg har for lavt antall og får altfor lett blåmerker.
beibilykke Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Hmh. Jeg får også veldig lett blåmerker. Og nå når jeg er gravid er det helt ekstremt. Her popper de frem uten at jeg aner hva som har skjedd.
Tieran Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg får veldig lett blåmerker, går konstant med blåmerker på armer og ben. Samtidig er jeg utrolig flink til å gå på dørkarmer, bordkanter osv. Men har du alltid vært sånn? Hehe, helt likt meg, det Kan oppdage et stort blåmerke på leggen, låret eller andre steder og ikke ha anelse om hvordan jeg fikk det siden jeg er så klønete
☆☆☆ Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Har til eikvar tid mange blåmerker eg ikkje anar kva kjem av.
smet Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Ta en blodprøve for trombocytter - antall blodplater. Jeg har for lavt antall og får altfor lett blåmerker. Eller om man har altfor Høyt antall. Det har eg og er alltid blå
Nettie+jentungen Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Jeg får veldig lett blåmerker, går konstant med blåmerker på armer og ben. Samtidig er jeg utrolig flink til å gå på dørkarmer, bordkanter osv. Men har du alltid vært sånn? Hehe, helt likt meg, det Kan oppdage et stort blåmerke på leggen, låret eller andre steder og ikke ha anelse om hvordan jeg fikk det siden jeg er så klønete Haha, ja! Jeg prøver å se igjennom leiligheten og lete etter ting i samme høyde!
Monajenten Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Ta en blodprøve for trombocytter - antall blodplater. Jeg har for lavt antall og får altfor lett blåmerker. Jeg ligger på grensen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Det går litt i perioder, nå er det en dårlig periode igjen. Låra mine ser helt herpa ut, men jeg aner ikke hva jeg har gjort for å få de engang. De jeg jobber med har sluttet å spørre om hva jeg har gjort, for har blåmerker både her og både der også, og ikke alle som kan sjules under klær heller. Anonymous poster hash: e3960...5eb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Nesten litt godt å se vi er flere. Alltid vært slik. Målte trombocytter i forbindelse med svangerskap pga hellp syndrom, ligger på et ganske normalt nivå utenom svangerskap. Anonymous poster hash: 623de...d0f
Tieran Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Jeg får veldig lett blåmerker, går konstant med blåmerker på armer og ben. Samtidig er jeg utrolig flink til å gå på dørkarmer, bordkanter osv. Men har du alltid vært sånn? Hehe, helt likt meg, det Kan oppdage et stort blåmerke på leggen, låret eller andre steder og ikke ha anelse om hvordan jeg fikk det siden jeg er så klønete Haha, ja! Jeg prøver å se igjennom leiligheten og lete etter ting i samme høyde! Haha, som å lese om meg selv det her
Gilette Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Ja, men det har blitt bedre etter at jeg la om til mer jernholdig kost. Både min mor og min mormor hadde det likedan, samt at enkelte av barna er sånn.
Nettie+jentungen Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Jeg får veldig lett blåmerker, går konstant med blåmerker på armer og ben. Samtidig er jeg utrolig flink til å gå på dørkarmer, bordkanter osv. Men har du alltid vært sånn?Hehe, helt likt meg, det Kan oppdage et stort blåmerke på leggen, låret eller andre steder og ikke ha anelse om hvordan jeg fikk det siden jeg er så klønete Haha, ja! Jeg prøver å se igjennom leiligheten og lete etter ting i samme høyde! Haha, som å lese om meg selv det her Haha! Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå