Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg er STERK motstander av raffinert sukker, godteri, e-stoffer og farge-stoffer. Fra min sønn var helt liten har jeg sagt til han at han er veldig allergisk mot slikt griseri. Han har derfor aldri spist sjokolade eller noen annen form for godteri. Familien og et par "gode" venninner har hele tiden vist om at han ikke er testet eller noe slik, men at jeg har tatt dette valget for å holde han unna slike ting. Men nå har den ene "venninnen" min fortalt gutten "sannheten", som hun så fint kalte det. Så nå i en alder av 12 år ønsker han jo å smake på alt!! Åååå... er det mulig å være så tett som dette kvinnfolket? Hun er jo så klart ikke min venninne lengre. Anonymous poster hash: b2c23...ff0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jada... Anonymous poster hash: 2275d...bd6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Trolleri-trollera!!! Anonymous poster hash: a78ca...03c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 OK... Ja dårlig gjort av din nå eksvennine. Det hadde hun overhode ingenting med! Men, hadde min mamma løyet for meg slik som du har gjort for din sønn, da hadde jeg blitt rasende! Anonymous poster hash: 2a68d...9ac
Honningmelon Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Det kan vel diskuteres om hvem som er tettest her...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Eh, seriøst?? Jeg vil egentlig tro at dette er et forsøk på trolling.... Jeg er også motstander av raffinert sukker samt for mye e-stoffer og enkelte fargestoffer. Men ærlig talt - du kan da ikke mene at du i fullt alvor lyver for en gutt som faktisk har blitt 12 år??? Gutten har rett til å vite sannheten. Du har ingen rett til å lyve til ham om slikt. Du hadde kommet langt, langt lenger med å forklare for gutten fra han var liten at man skal begrense å spise slikt fordi det ikke er bra for kroppen, og så gi ham gode alternativer som smaker like godt og bedre. Da hadde du skapt gode holdninger og bevisstgjort gutten. Måten du har valgt å lyve til ham på forårsaker trolig bare én ting - at gutten nå eller senere får en kjempemessig "trass" og spiser store, store mengder slike usunne varer. Og vet du hva? Det er faktisk helt og holdent din egen feil! At en venninne har fortalt gutten sannheten er for såvidt noe hun ikke skulle gjort på den måten. Men det hun har gjort er likevel langt mer rederlig enn dine løgner til din egen sønn! Anonymous poster hash: 50323...a4b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Troll! Dårlig forsøk. Anonymous poster hash: dc616...891
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Enig med de som kaller deg et troll her. Er ikke i tvil engang. Bedre lykke neste gang. Anonymous poster hash: 74a87...907
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skriver innlegg som ikke er sanne.. Hva er liksom greia med det? Anonymous poster hash: 1ba64...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå