Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Har skadet kneet, og klarer ikke å gå Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Krykker! Anonymous poster hash: ff0cc...257
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Krykker! Anonymous poster hash: ff0cc...257 Det har jeg' men jeg klarer ikke å gå på krykker helt til stemmelokalet. Kanskje jeg v Hvis jeg får noen til å kjøre med dit. Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Musemorbr / Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Du får sikkert noen til å kjøre deg. De fleste skal jo dit selv.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Dårlig undskyldning HÆ? Skal jeg krabbe til skolen da eller? Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Hadde skjønt deg om du var dødssyk og var sengeliggende.......men vondt i kneet? Virkelig den tynneste unnskyldning ever! Anonymous poster hash: 96ff3...599
Gjest Julia1984 Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Dårlig undskyldningHÆ? Skal jeg krabbe til skolen da eller? Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Kjøre, bli kjørt....ta taxi.....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Hadde skjønt deg om du var dødssyk og var sengeliggende.......men vondt i kneet? Virkelig den tynneste unnskyldning ever! Anonymous poster hash: 96ff3...599 Har ikek sagt ett ord om vondt i kneet. I dag har jeg ikke hatt noen smerter Men jeg kan ikke gå på det, ikke belaste det som så mye med en kilo, og da blir det selvfølgelig vanskelig å komme seg fra a-å. Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Dårlig undskyldningHÆ? Skal jeg krabbe til skolen da eller? Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Kjøre, bli kjørt....ta taxi..... Kan ikke kjøre. Kan kanskje bli kjørt. Må jo også komme meg til parkeringsplassen og opp alle trappene, men det kan jeg kanskje klare med krykker.. Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Hva ville du ha stemt da? Anonymous poster hash: f436b...c87
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Da ringer du kommunens valgstyre. De har et korps med frivillige som henter folk som ønsker å komme seg til valglokalet, men som av ulike grunner trenger hjelp. Så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Da bruker du krykker!! Så tar du taxi eller blir kjørt av en venn! Virkelig det sløveste jeg har hørt før. Til og med min bestefar som er svært syk av både kreft og har lite krefter igjen har ytret ønske om at vi kjører han ned til skolen i morgen. Og han er 84 år...... Anonymous poster hash: 96ff3...599
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Da bruker du krykker!! Så tar du taxi eller blir kjørt av en venn! Virkelig det sløveste jeg har hørt før. Til og med min bestefar som er svært syk av både kreft og har lite krefter igjen har ytret ønske om at vi kjører han ned til skolen i morgen. Og han er 84 år......Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hehehe. ok Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Etter mye kluss en ettermiddag på valgdagen som gjorde at jeg ikke fikk stemt, så har jeg funnet ut at det alltid er lurt å forhåndsstemme Så det har jeg gjort etterpå. Neste valg gjør sikkert du også det samme, HI, for å være helt sikker på å få stemt. Anonymous poster hash: c77cc...01d
Gjest Julia1984 Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Som du skjønner finnes det muligheter!! Handler om å finne løsninger!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Da bruker du krykker!! Så tar du taxi eller blir kjørt av en venn! Virkelig det sløveste jeg har hørt før. Til og med min bestefar som er svært syk av både kreft og har lite krefter igjen har ytret ønske om at vi kjører han ned til skolen i morgen. Og han er 84 år...... Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hvorfor er det det sløveste du har hørt forresten? Jeg må jo også komme meg til en evt taxi. Og det er ikke så lett med alle trappene jeg må opp. Jeg er også redd for å bevege meg noe særlig, risikerer at jeg må ha operasjon om jeg beveger meg for mye. Men mulig jeg får det til allikevel, vi får se. Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 Som du skjønner finnes det muligheter!! Handler om å finne løsninger! Guri malla, du er alltid sur du. Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Da bruker du krykker!! Så tar du taxi eller blir kjørt av en venn! Virkelig det sløveste jeg har hørt før. Til og med min bestefar som er svært syk av både kreft og har lite krefter igjen har ytret ønske om at vi kjører han ned til skolen i morgen. Og han er 84 år...... Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hvorfor er det det sløveste du har hørt forresten? Jeg må jo også komme meg til en evt taxi. Og det er ikke så lett med alle trappene jeg må opp. Jeg er også redd for å bevege meg noe særlig, risikerer at jeg må ha operasjon om jeg beveger meg for mye. Men mulig jeg får det til allikevel, vi får se. Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Snakk om å kun se problemer og ikke løsninger.... Om alt er et problem så gi faen i å stemme da vel, er jo ikke mange andre alternativer??? Anonymous poster hash: 9f63f...a4d
HvittHus Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 Da bruker du krykker!! Så tar du taxi eller blir kjørt av en venn! Virkelig det sløveste jeg har hørt før. Til og med min bestefar som er svært syk av både kreft og har lite krefter igjen har ytret ønske om at vi kjører han ned til skolen i morgen. Og han er 84 år...... Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hvorfor er det det sløveste du har hørt forresten? Jeg må jo også komme meg til en evt taxi. Og det er ikke så lett med alle trappene jeg må opp. Jeg er også redd for å bevege meg noe særlig, risikerer at jeg må ha operasjon om jeg beveger meg for mye. Men mulig jeg får det til allikevel, vi får se. Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Jeg synes også det er sløvt. Med mindre du er alvorlig skadet, klarer du å komme deg til valglokalet på et vis. Jeg ble hofteoperert på fredag, og kommer akkurat fra stemmelokalet. Det var tungt og det var trasig, og jeg er alldeles svett nå, men jeg har fått gjort borgerplikten min!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #21 Skrevet 8. september 2013 Da bruker du krykker!! Så tar du taxi eller blir kjørt av en venn! Virkelig det sløveste jeg har hørt før. Til og med min bestefar som er svært syk av både kreft og har lite krefter igjen har ytret ønske om at vi kjører han ned til skolen i morgen. Og han er 84 år......Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hvorfor er det det sløveste du har hørt forresten? Jeg må jo også komme meg til en evt taxi. Og det er ikke så lett med alle trappene jeg må opp. Jeg er også redd for å bevege meg noe særlig, risikerer at jeg må ha operasjon om jeg beveger meg for mye. Men mulig jeg får det til allikevel, vi får se.Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Snakk om å kun se problemer og ikke løsninger.... Om alt er et problem så gi faen i å stemme da vel, er jo ikke mange andre alternativer???Anonymous poster hash: 9f63f...a4d Herregud så fæl og sur du er da Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #22 Skrevet 8. september 2013 Som du skjønner finnes det muligheter!! Handler om å finne løsninger! Guri malla, du er alltid sur du.Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Hva var surt med å si at det finnes løsninger?? Anonymous poster hash: 96ff3...599
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #23 Skrevet 8. september 2013 Som du skjønner finnes det muligheter!! Handler om å finne løsninger! Guri malla, du er alltid sur du.Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Hva var surt med å si at det finnes løsninger??Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hvis du har lest flere av hennes svar, så ser du at hun alltid svarer surt. Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #24 Skrevet 8. september 2013 Som du skjønner finnes det muligheter!! Handler om å finne løsninger! Guri malla, du er alltid sur du.Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Hva var surt med å si at det finnes løsninger??Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hvis du har lest flere av hennes svar, så ser du at hun alltid svarer surt.Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Hun påpeker bare fornuften. Enig med denne personen at det er sløvt å ikke komme seg til valglokalet! Anonymous poster hash: 96ff3...599
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #25 Skrevet 8. september 2013 Som du skjønner finnes det muligheter!! Handler om å finne løsninger!Guri malla, du er alltid sur du.Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Hva var surt med å si at det finnes løsninger??Anonymous poster hash: 96ff3...599 Hvis du har lest flere av hennes svar, så ser du at hun alltid svarer surt.Anonymous poster hash: 18a52...8f1 Hun påpeker bare fornuften. Enig med denne personen at det er sløvt å ikke komme seg til valglokalet! Anonymous poster hash: 96ff3...599 Kanskje jeg skal gå på henda dit til ære for dere Anonymous poster hash: 18a52...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå