Gå til innhold

Kvalmelindrende når ikke noe av det vanlige hjelper...hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Er så sliten og lei av å være konstant kvalm.Har hatt hyperemesis siden uke 5 og er 13 uker nå og ikke noe bedre.Blir gal hvis det ikke blir bedre snart...Ingen medisiner har hjulpet så kjerringråd mottas med takk i håp at det kan hjelpe meg...

Anonymous poster hash: a951c...37a

Fortsetter under...

Er så sliten og lei av å være konstant kvalm.Har hatt hyperemesis siden uke 5 og er 13 uker nå og ikke noe bedre.Blir gal hvis det ikke blir bedre snart...Ingen medisiner har hjulpet så kjerringråd mottas med takk i håp at det kan hjelpe meg... Anonymous poster hash: a951c...37a

Hei:) jeg sitter i samme situasjon som deg, og var helt desperat. Fikk tak i bringebærblad te, den fungerer greit:) du blir ikke helt frisk, men den tar toppene av den værste kvalmen :)

Annonse

Jeg er på andre dagen med ingefærte nå og det funker! :)

Drakk en kopp til frokost og en til lunsj i går, og var ikke kvalm i det hele tatt bortsett fra når jeg ble litt for sulten. Anbefales!

Anonymous poster hash: ac9b9...f4c

Jeg har kjøpt fersk ingefær. Skjærer av ett par tynne skiver, tar av skallet og smuldrer opp/moser i koppen. Har på varmt vann og sitron. :)

Ser noen koker ingefær sammen med vannet, men det har jeg ikke mulighet til på jobb.

Det var litt kvalmende å få det i seg i starten, men nå går det bra (smaker helt greit) og det hjelper helt klart. :)

Anonymous poster hash: ac9b9...f4c

Jeg har vært desperat etter å få litt kvalmefri tid, etter 3 uker med kvalme døgnet rundt. I dag har jeg vært på akupunktur. Var en veldig behagelig opplevelse, enda jeg ikke er så veldig glad i nåler. Gikk fra å være nær å spy da jeg gikk inn, til nesten kvalmefri på veien ut:D

Han satte flere nåler i ryggen, magen, beina og en i hver arm. Han brukte også en varmelampe, sovnet nesten:P

Skal tilbake i neste uke tre ganger til, håper kvalmen holder seg unna. Var kjempesulten da jeg kom hjem, og spiste en god del uten å føle at det ville opp igjen.

Ville bare dele denne erfaringen med dere, det hjelper faktisk på noen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...