Gå til innhold

Kvalmelindrende når ikke noe av det vanlige hjelper...hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten og lei av å være konstant kvalm.Har hatt hyperemesis siden uke 5 og er 13 uker nå og ikke noe bedre.Blir gal hvis det ikke blir bedre snart...Ingen medisiner har hjulpet så kjerringråd mottas med takk i håp at det kan hjelpe meg...

Anonymous poster hash: a951c...37a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å skjere opp fersk ingefær. Legge det kokende vann med litt sitron. Så drikker du det bare som te. Det hjalp meg veldig under morgen kvalme.

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

jeg brukte akupressur armbånd, og det hjalp nok til at jeg klarte å fungere i jobb. 

Skrevet

Akupunktur hjelper også mange.

Anonymous poster hash: 94d97...ff0

Skrevet

Er så sliten og lei av å være konstant kvalm.Har hatt hyperemesis siden uke 5 og er 13 uker nå og ikke noe bedre.Blir gal hvis det ikke blir bedre snart...Ingen medisiner har hjulpet så kjerringråd mottas med takk i håp at det kan hjelpe meg... Anonymous poster hash: a951c...37a

Hei:) jeg sitter i samme situasjon som deg, og var helt desperat. Fikk tak i bringebærblad te, den fungerer greit:) du blir ikke helt frisk, men den tar toppene av den værste kvalmen :)

Skrevet

Hvor får man tak i slike armbånd??

Skrevet

Jeg er på andre dagen med ingefærte nå og det funker! :)

Drakk en kopp til frokost og en til lunsj i går, og var ikke kvalm i det hele tatt bortsett fra når jeg ble litt for sulten. Anbefales!

Anonymous poster hash: ac9b9...f4c
Skrevet

Er det fersk ingefær som du koker opp eller ingefærte i ferdig pose?

Skrevet

tyggis pg pastiller :)

Anonymous poster hash: 08dcb...c01
Skrevet

Jeg har kjøpt fersk ingefær. Skjærer av ett par tynne skiver, tar av skallet og smuldrer opp/moser i koppen. Har på varmt vann og sitron. :)

Ser noen koker ingefær sammen med vannet, men det har jeg ikke mulighet til på jobb.

Det var litt kvalmende å få det i seg i starten, men nå går det bra (smaker helt greit) og det hjelper helt klart. :)

Anonymous poster hash: ac9b9...f4c
Skrevet

Jeg har vært desperat etter å få litt kvalmefri tid, etter 3 uker med kvalme døgnet rundt. I dag har jeg vært på akupunktur. Var en veldig behagelig opplevelse, enda jeg ikke er så veldig glad i nåler. Gikk fra å være nær å spy da jeg gikk inn, til nesten kvalmefri på veien ut:D

Han satte flere nåler i ryggen, magen, beina og en i hver arm. Han brukte også en varmelampe, sovnet nesten:P

Skal tilbake i neste uke tre ganger til, håper kvalmen holder seg unna. Var kjempesulten da jeg kom hjem, og spiste en god del uten å føle at det ville opp igjen.

Ville bare dele denne erfaringen med dere, det hjelper faktisk på noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...