Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg får frp som beste match i valgomaten. Hva er så galt med frp? Burde jeg ikke stemme på dem? Anonymous poster hash: bad08...612
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Du stemmer på hva du vil. Men ikke stol på valgomatene. Jeg fikk 4 helt forskjellige svar. Gå inn på siden deres å se hva de sier om de store sakene. Som virkelig har betydning. Ikke se på disse småtingene som de lokker med, som billig sprit og billig øl. Se på hvordan det blir for deg som småbarnsmor, eller hvordan barnehagepolitikk de har. Eller hvordan de skal kutte i stønader, og hvordan de ønsker å selge statoil feks, slik at de får EN stor sum nå, i stedet for mange store summer i mange år fremmover.. Gå inn og lese. Finn ut hva som må kuttes hvis en annen ting skal bli bedre. Vi er blitt et mye vil ha mer land. Her sitter hele Europa og lurer på hvordan de skal takle den økonomiske krisen. Mens vi sitter her og diskuterer hvordan vi skal bruke alle disse millionene vi har. Vi er heldige!! Anonymous poster hash: cc5ea...0d9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Fikk 3 forskjellig av 3 valgomat. Anonymous poster hash: 827b9...6c6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 De kommer til å kjøre hele Norge i dass!!! Blir skremt på tanken på at de kan komme til makta!!! Anonymous poster hash: f50f3...3eb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 FrP snur kappen etter vinden og lover i øst og vest... Er ikke gjennomførbart. Anonymous poster hash: 5becd...009
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Tja, partiet het før Anders Langes parti og besto av en gjeng nazister. Det sier vel sitt? Anonymous poster hash: 513a1...f3f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 For meg er mye galt med FrP og noe av det oppsummeres bra i denne artikkelen http://m.db.no/2013/08/13/kultur/meninger/debattinnlegg/debatt/kronikk/28671337/?www=1 Anonymous poster hash: 888e6...38e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 FrP snur kappen etter vinden og lover i øst og vest... Er ikke gjennomførbart. Anonymous poster hash: 5becd...009 Hvordan vet du det uten at de har prøvd? Er det fordi Jens mener han har eneste svaret på hvordan Norge bør styres? Anonymous poster hash: 3f9d4...8c3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Tja, partiet het før Anders Langes parti og besto av en gjeng nazister. Det sier vel sitt? Anonymous poster hash: 513a1...f3f De er jo de eneste med fornuftig innvandringspolitikk da. Eneste jeg vet om dem egentlig... Anonymous poster hash: bad08...612
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 De vil selge Statoil og bruke opp pengene i oljefondet, det vil gi bedre veier osv akkurat nå, men hva skal vi da leve av neste gang det blir en finanskrise i Europa? De lover i øst og vest, skal øse ut penger til alle mulige fine formål, men de skal samtidig kutte ned i skatter og avgifter og selge unna selskapene som Norge faktisk tjener pengene sine på. Hvordan tror du fremtidene vår blir da? Neste gang det kommer en bølgedag vil vi sitte i samme situasjon som Hellas! Det er takket være ap-politikken vi i dag er et av verdens beste land og bo i og er omtrent det eneste landet i Europa som overhodet ikke merker noe til finanskrisen. Anonymous poster hash: deb00...bb0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 De vil selge Statoil og bruke opp pengene i oljefondet, det vil gi bedre veier osv akkurat nå, men hva skal vi da leve av neste gang det blir en finanskrise i Europa? De lover i øst og vest, skal øse ut penger til alle mulige fine formål, men de skal samtidig kutte ned i skatter og avgifter og selge unna selskapene som Norge faktisk tjener pengene sine på. Hvordan tror du fremtidene vår blir da? Neste gang det kommer en bølgedag vil vi sitte i samme situasjon som Hellas! Det er takket være ap-politikken vi i dag er et av verdens beste land og bo i og er omtrent det eneste landet i Europa som overhodet ikke merker noe til finanskrisen. Anonymous poster hash: deb00...bb0 Spania ble til Hellas der gitt, aner ikke hvordan jeg fikk til det.. Anonymous poster hash: deb00...bb0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 De vil selge Statoil og bruke opp pengene i oljefondet, det vil gi bedre veier osv akkurat nå, men hva skal vi da leve av neste gang det blir en finanskrise i Europa? De lover i øst og vest, skal øse ut penger til alle mulige fine formål, men de skal samtidig kutte ned i skatter og avgifter og selge unna selskapene som Norge faktisk tjener pengene sine på. Hvordan tror du fremtidene vår blir da? Neste gang det kommer en bølgedag vil vi sitte i samme situasjon som Hellas! Det er takket være ap-politikken vi i dag er et av verdens beste land og bo i og er omtrent det eneste landet i Europa som overhodet ikke merker noe til finanskrisen. Anonymous poster hash: deb00...bb0 Hvis vi ikke stopper byråkratiet som denne regjeringen bygger opp blir vi Hellas det den rødgrønne regjeringen står for er ikke bærekraftig. Hvis det ikke hadde vært for olja hadde vi vært Hellas. Anonymous poster hash: 3f9d4...8c3
Himmel og hav Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 FrP snur kappen etter vinden og lover i øst og vest... Er ikke gjennomførbart. Anonymous poster hash: 5becd...009 Hvordan vet du det uten at de har prøvd? Er det fordi Jens mener han har eneste svaret på hvordan Norge bør styres? Anonymous poster hash: 3f9d4...8c3 Det er ikke alt som trengs å prøves i praksis for å vite at det ikke vil gå. Jeg vet, for eksempel, at månedslønnen min ikke rekker til både husleie, strøm, tur til syden og ny bil på en gang. Jeg trenger ikke å prøve det i praksis for å innse at det går på trynet.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Med deres egopolitikk vil hele Norge gå dunders! Et latterlig parti spør du meg... Anonymous poster hash: 11f73...37e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Noen hadde delt denne statusen på fb, egentlig veldig enig i mye av dette : Jeg er SÅ LEI av å høre på "Ola Donk" som snakker SÅ høyt og SÅ sinna om et politisk system han ikke forstår en skvett av !! Jeg blir nesten fristet til å mene at man skulle hatt bestått en test hvor man måtte bevise hva man forsto av styre og stell før man fikk stemmerett ... Og hva er det "Ola Donk" vil ha ??? I en verden som knuses av urettferdighet .... hvor verdensøkonomien raser sammen og arbeidsledigheten øker til vanvittige høyder.... hvor barn dør hvert minutt av mangel på mat og rent vann ...hvor griskheten fratar oss all mennesklighet ... sitter "Ola Donk" trygt i skogen og bak fjellene sine opp i nord og er uforskammet nok til å klage på skatten , bomveger og mangel på vin i butikken på Søndag !!!! Han sitter der... og KLAGER på en regjering som i titalls år har holdt han på trygg avstand fra verdens realiteter slik at han kan sitte på den beskyttede tua si og grine etter lakrispipa han mener så hardnakka å fortjene ! Han burde SKAMME SEG !!! Og OM det så er amerika "Ola" ønsker å kopiere , så hadde det kanskje vært en ide for en underbetalt alenemor å sette seg inn i virkeligheten til en Amerikansk alenemor da !? Eller narkoman . eller arbeidsledig, eller ufør.... Det det norske folk trenger mest av alt er skikkelig oppdragelse ! For MAKAN til høyrøsta bortsjemt gjeng drittunger "vi" er . "Ola" skulle hatt stått i skammekroken og tenke seg litt om og så gå tilbake til skolen (og følge med i timen) før han fikk kaste dritt "foreldrene" sine ... ! Greit nok at han ikke lever i drømmeslottet, men det er jo ikke nødvendig å brenne huset for det vel ! Anonymous poster hash: 6ce58...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå