Gå til innhold

Jeg blir gaaal av Windows 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og trykker på min nye pc, ettersom den gamle sa god natt. 

Windows 8 er nok bra, hvis jeg bare lærer meg å bruke det. 

Titt og ofte når jeg drar musen over skjermen, hopper pcen inn på området med apper. Jeg bruker ikke apper nå, jeg surfer på nett! 

Jeg klikker meg tilbake på internett og et lite øyeblikk senere har jeg havnet tilbake på den siden med alle appene. 

hmfr...fres...

Er det et problem? Eller er det en egen teknikk for hvordan dette kan unngåes? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha. Jeg har hatt samme problem! Det skjedde hele tiden at jeg bare ved å bruke musa havna inn på der alle appene er lina opp. Nå skjer det sjeldnere og sjeldnere ettersom jeg er blitt vant til pc-en. Jeg sliter likevel med å rydde opp ordentlig på den, da jeg ikke skjønner helt hvor alt er. Har jo masse apper jeg ikke vil ha, og skulle gjerne gjort noe med hvordan jeg finner fram. Nei, alt var enklere før...

Skrevet

Med andre ord, trikset er å lære seg teknikken med å dra musen på rette måten. Ok, det er vel bare å gi det noen uker.

Skrevet

Pass på hjørnene på museområdet.. Om du er for langt uti hjørnene så dukker de frem..

Anonymous poster hash: 6c07b...6ea
Skrevet

Haha, det samme har jeg slitt med!! Men ja, er som anonym skriver, må passe på hjørnene :)

*jævladrittwindows8* ;)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Slutta å bruke Windows for lenge siden her.. Linux funker fint :) helt enkelt uten masse unødvendig styr :)

Skrevet

Skjønner deg godt hi.

Jeg har og fått meg pc med Windows 8, for noe styr, liker det ikke. Hva er alle appene til, hvorfor har man apper på pc?

Masse apper, men Word har jeg ikke. Hvordan får jeg det?

Anonymous poster hash: 7710e...b7c
Skrevet

Skjønner deg godt hi.

Jeg har og fått meg pc med Windows 8, for noe styr, liker det ikke. Hva er alle appene til, hvorfor har man apper på pc?

Du må kjøpe deg en officepakke :)
Skrevet

Vi ga opp hele greia og kjøpte gamle Windows 7. Myyyyyye bedre!

Skrevet

Du kan endre innstillingene for musen slik at du slipper at ting skjer hele tiden. Gå på innstillingene for styreflaten og endre der.

Holdt på å drive meg til vannvidd da jeg fikk maskinen.

Jeg bruker konsekvent det gamle oppsettet, og bruker ikke W8-oppsettet når jeg bruker maskinen. Du vil ha et ikon hvor det står skrivebord, trykker du der, kommer du til det gamle oppsettet.  så kan du bare trykke på vindusknappen på tastaturet når du vil tilbake til w8

Skrevet

Skjønner deg godt hi.

Arrgghh, hva koster det da?

Jeg skulle ha den ferdig satt opp klar til bruk

Skrevet

Skjønner deg godt hi.

Arrgghh, hva koster det da?

Jeg skulle ha den ferdig satt opp klar til bruk

Litt forskjellig, student versjonen koster vel rett over 1000 kr. Så har de en annen ny greie som koster 800 kr, bare gå inn på office sine sider så kan lese litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...