Gå til innhold

Førsteklassebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egntlig for å invitere alle i klassen av samme kjønn, og ikke bare noe utvalgte. Har derfor invitert alle guttene. Men nå er set slik at det bor et par jenter i nabolaget som også går i klassen og som min sønn leker mye med. Det er veldig unaturlig å ikke be dem, men samtidig vil ikke jeg bidra il at "noen aldri blir bedt".

Synspunkter?

Anonymous poster hash: 39b01...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes du skal gå for bare alle guttene selv om sønnen din også leker med noen jenter. Barn forstår godt slike tydelige systemer, alle guttene betyr alle guttene. Hvis du velger ut noen få jenter, lager du problemer for de selv. En annen ting du kan tenke på, er at det fortsatt er tidlig i 1. klasse, og valgene du tar nå, kan komme til å prege andre bursdager fremover.

Endret av hysterika
Skrevet

Hvis det er mange jenter i klassen, synes jeg det er helt greit å invitere et par av dem i tillegg til alle guttene.

Anonymous poster hash: 5405c...bdd

Skrevet

Jeg ville nok holdt meg til kun guttene. 

Du kan fort lage miss stemning i klassen om ber over halvparten.

Jentene vil nok forstå at det er en ren gutte bursdag og vil fortsatt leke med han i gata.

Anonymous poster hash: cacd8...61c
Skrevet

Jeg er egntlig for å invitere alle i klassen av samme kjønn, og ikke bare noe utvalgte. Har derfor invitert alle guttene. Men nå er set slik at det bor et par jenter i nabolaget som også går i klassen og som min sønn leker mye med. Det er veldig unaturlig å ikke be dem, men samtidig vil ikke jeg bidra il at "noen aldri blir bedt".

Synspunkter?

Anonymous poster hash: 39b01...095

Akkurat samme her. Ene jenta er i tillegg søskenbarn. Her blir de jentene bedt, om noen har problemer med det får de bare ha det. Invitasjon til disse har jeg derimot ikke levert,  heller snakket med foreldrene. Gutten min var også i bursdag hos disse.

Jeg syns det går litt over styr. Gutten min har nå snart bursdag igjen og har egnetlig lyst be noen av jentene og noen av guttene. En del som er veldig gode venner, og noen som han stort sett aldri leker med. VI har derfor bestemt oss for å ha ren guttebursdag, og deretter blir det filmkveld med pizza++ en kveld med 4-5 stk. Synd at det er sånn, at et bursdagsbarn ikke kan få feire som han vil uten å må ha det i flere omganger.

Anonymous poster hash: 4404b...6bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...