Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Står som innlogget selv etter datamaskinen har vært avslått.

Ber om å bli slettet som bruker dersom dette ikke kan ordnes kjapt. Bruker dataen sammen med flere andre så er ikke interessert i å være her om resten av familien kan se alt jeg skriver.

Anonymous poster hash: bd4ec...1af

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Når du renser historikken, renser du da også cache/cookies? Det burde fikse biffen :)

Moderator

Ja, har gjort det! Har aldri haket av for at jeg vil påloggingsinformasjon skal lagres!

Hei!

Trenger ikke å hake av for å lagre passord og brukernavn for at datamaskinen skal lagre informasjon om hjemmesiden, det var derfor jeg følte jeg måtte spørre :) Er ikke sikkert jeg kan løse dette for deg ikveld dessverre - er litt bust med andre ting - men kan jeg spørre hva som er galt med "logg av"-knappen?

Moderator

Hei!

Trenger ikke å hake av for å lagre passord og brukernavn for at datamaskinen skal lagre informasjon om hjemmesiden, det var derfor jeg følte jeg måtte spørre :) Er ikke sikkert jeg kan løse dette for deg ikveld dessverre - er litt bust med andre ting - men kan jeg spørre hva som er galt med "logg av"-knappen?

Moderator

Det samme skjer jo ikke med andre sider man logger seg på som fb, mail osv. Kun dib/bim.

Hei!

Høres veldig merkelig ut. Prøv å bruk en annen nettleser og se hvis det virker bedre? Dessverre er det ikke mye jeg kan gjøre for å hjelpe deg videre med dette klokken halv tolv en søndagkveld - men ber deg være tålmodig og vente på et godt og utførlig svar i morgen :)

Flott kveld videre! /Moderator

Annonse

Er dere logget inn på mobil i tiden mellom at dere har logget ut av PC-en og er logget inn neste dag? 

Skjer det selv om dere ikke har vært logget inn på mobil i mellomtiden? 

Jeg skal undersøke dette problemet nærmere idag. 

Men for at dette skal unngås bør dere altså passe på at "husk meg" ikke er merket og at dere bruker "Logg ut" til å logge ut. 

Oppdatert: det er også veldig fint om dere kan opplyse om hvilken nettleser dere bruker. (De mest kjente nettleserene er Safari, Opera, Chrome, Internet Explorer og Firefox)

Er dere logget inn på mobil i tiden mellom at dere har logget ut av PC-en og er logget inn neste dag? 

Men for at dette skal unngås bør dere altså passe på at "husk meg" ikke er merket og at dere bruker "Logg ut" til å logge ut. 

Oppdatert: det er også veldig fint om dere kan opplyse om hvilken nettleser dere bruker. (De mest kjente nettleserene er Safari, Opera, Chrome, Internet Explorer og Firefox)

Jeg er aldri på forumet på mobil, kun pc'en hjemme, og det skjer likevel.

Selv om "husk meg" ikke er huket av og jeg logger meg ut, så kommer jeg rett inn neste gang jeg slår på maskinen. Logg ut-funksjonen virker kun hvis jeg logger meg ut og deretter fortsetter å surfe på andre ting på nettet. Vil jeg da inn på bim igjen må jeg logge meg inn, men selv om jeg da passer på at "husk meg" ikke er huket av så er jeg like pålogget neste gang jeg skrur på pc'en.

Bruker Firefox.

Det har vært slik etter siste oppdateringen dere hadde for en tid tilbake.

Anonymous poster hash: 6d5ae...85e

Jeg logger meg aldri på med mobil. Er logget på hver gang jeg går inn på sidene deres, selv om jeg logger meg av hver gang jeg går ut. For meg har det vært sånn de siste ukene. Har akkurat kjøpt ny pc, men problemet er det samme på den nye som det var på den gamle.

Passer alltid på at husk meg ikke er huket av

Jeg bruker internet Explorer

Anonymous poster hash: 5f124...d46

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...