Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Stem for solidaritet, mangfold og fordeling av de sosiale godene! Anonymous poster hash: ad7e1...817
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Ja for de som NAVer her inne bør iallfall ikke gjøre det, da får de jo bare mindre til seg selv etterpå! Anonymous poster hash: b84cd...c9b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Stem for solidaritet, mangfold og fordeling av de sosiale godene! Anonymous poster hash: ad7e1...817 Gi meg 10 argumenter for og 10 imot så skal jeg tro at du har gjort ett velbegrunnet valg for å velge vekk FrP. Anonymous poster hash: c049e...077
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Ja for de som NAVer her inne bør iallfall ikke gjøre det, da får de jo bare mindre til seg selv etterpå! Anonymous poster hash: b84cd...c9b Det var en veldig flåsete kommentar! Hva skjer om du faller utenfor arbeidslivet på grunn av sykdom eller av andre grunner, og trenger støtte? Da er det kanskje bare å ta seg sammen og stå opp å gå på jobb? Nei, Frp, har et skremmende verdisyn som reduserer mennesket til egoistiske skapninger. Anonymous poster hash: ad7e1...817
Fae Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Synes folk skal få stemme det de vil. Stemmer ikke på frp selv, men det er heldigvis lovlig her i landet å stemme på det man selv har mest tro på at vil styre landet mest likt egne verdier.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Utfordring til HI: gå inn og les igjennom alt på frps hjemme side, og kom med konkrete utklipp fra siden (ikke ting tatt ut av sammenheng, men i sin helhet) som beviser at de vil kjøre landet til grunne... Anonymous poster hash: a2f67...b72
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Jeg skal stemme FRP!! Anonymous poster hash: 05706...865
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Forseint ! Søren og!! Eeh eller vent, jeg velger jo selv hvem JEG vil stemme på. Hurra for stemmeRETT! :-) Anonymous poster hash: f6a12...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå