Gå til innhold

Ikke stem FrP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stem for solidaritet, mangfold og fordeling av de sosiale godene!

Anonymous poster hash: ad7e1...817
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for de som NAVer her inne bør iallfall ikke gjøre det, da får de jo bare mindre til seg selv etterpå!

Anonymous poster hash: b84cd...c9b

Skrevet

Stem for solidaritet, mangfold og fordeling av de sosiale godene!   Anonymous poster hash: ad7e1...817

Gi meg 10 argumenter for og 10 imot så skal jeg tro at du har gjort ett velbegrunnet valg for å velge vekk FrP.

Anonymous poster hash: c049e...077

Skrevet

Ja for de som NAVer her inne bør iallfall ikke gjøre det, da får de jo bare mindre til seg selv etterpå!

Anonymous poster hash: b84cd...c9b

Det var en veldig flåsete kommentar! Hva skjer om du faller utenfor arbeidslivet på grunn av sykdom eller av andre grunner, og trenger støtte? 

Da er det kanskje bare å ta seg sammen og stå opp å gå på jobb?

Nei, Frp, har et skremmende verdisyn som  reduserer mennesket til egoistiske skapninger.

Anonymous poster hash: ad7e1...817

Skrevet

Synes folk skal få stemme det de vil. Stemmer ikke på frp selv, men det er heldigvis lovlig her i landet å stemme på det man selv har mest tro på at vil styre landet mest likt egne verdier.

Skrevet

Utfordring til HI: gå inn og les igjennom alt på frps hjemme side, og kom med konkrete utklipp fra siden (ikke ting tatt ut av sammenheng, men i sin helhet) som beviser at de vil kjøre landet til grunne...

Anonymous poster hash: a2f67...b72
Skrevet

Jeg skal stemme FRP!!

Anonymous poster hash: 05706...865

Skrevet

Forseint ! Søren og!! Eeh eller vent, jeg velger jo selv hvem JEG vil stemme på. Hurra for stemmeRETT! :-)

Anonymous poster hash: f6a12...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...