Gå til innhold

Er 3-åringen min kraftig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at det hadde gjort noe om han er det altså, jeg bare synes ikke det selv :P Har ei venninne med barn på samme alder som veier mindre, men han er også mye lavere. Når jeg sier vekta til gutten min så sier hun at gutten min er litt kraftig, selv om jeg sier at hs mener vekta er helt der den skal være. Han er 98,5 cm og veier 15,1 kg. Er det mye ift høyden hans? 

Anonymous poster hash: 47d46...e4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er noe sånt 3-åringen her veier også, med ca samme høyde, og han er slank.

Skrevet

Høres da helt normalt ut.

Min 4-åring er 106 cm og veier 17-18 kg, slank med fremdeles med den litt runde babymagen.

Anonymous poster hash: 5d3fa...7b6
Skrevet

Jeg synes også min ser normalt slank ut, er aktiv og spiser normalt sunn og variert mat. Synes derfor det er en litt rar kommentar :P Kanskje hun ikke tenker over at han er høyere enn hennes. HI

Anonymous poster hash: 47d46...e4e
Skrevet

Syns ikke det høres så ille ut. Høres ganske normal ut syns jeg.

Skrevet

Min toaring er ca samme str:) kan se eldre ut enn barn som er tre år, hehe. Han er stor men ikke tykk. Har vært det fra dag 1! :) så jeg vil si at din er akkurat passe:)

Skrevet

Datteren min er ca 95 cm og 16 kg. Synes hun er helt middels. Alltid vært i øvre sjiktet, veide 10 kg 5 mnd gammel - kun på morsmelk :)

Anonymous poster hash: 3ffae...e93
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Min treåring er ca 100 cm og 16 kilo. Finnes ikke lubben i det hele tatt, han er slank.

Skrevet

Høres helt normalt ut! Godt mulig at hun ser på sitt barn som normalen,selv om hun egentlig er liten.

Anonymous poster hash: 4c94d...f9b

Skrevet

Høres ganske normal ut, min 3åring er 98 cm og litt over 13 kg, og han er veldig slank :)

Gjest sussie77
Skrevet

Når sønnen min var på den høyden så veide han omtrent det samme, og han var ganske slank. Så det høres ikke  så kraftig ut. :)

Skrevet

ingen grunn til bekymring, vekten er normal i fh. til lengd og alder  :)

Anonymous poster hash: a1989...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...