Gå til innhold

Kjæresten min ligger for døden.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver detaljert om hans helsetilstand på et offentlig forum, uten at han har mulighet til å samtykke i at dette er greit.

Jeg kjenner ingen av dere.

Anonymous poster hash: 2cc16...afb

Tulling! Herregud det er jo også noe å henge seg opp i . Hun er ANONYM, og hun legger ikke ut noe om navn eller utseende. Helt

Anonymous poster hash: ed676...08e

Hun er ikke anonym når hun har skrevet så detaljert at man skjønner hvem de er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver detaljert om hans helsetilstand på et offentlig forum, uten at han har mulighet til å samtykke i at dette er greit.

Tulling! Herregud det er jo også noe å henge seg opp i . Hun er ANONYM, og hun legger ikke ut noe om navn eller utseende.

Ja men du gjør jo tydeligvis ikke det, så hvorfor i huleste skal du bry deg da? Jenta trenger støtte og svar på ting.

Skrevet

Tulling! Herregud det er jo også noe å henge seg opp i . Hun er ANONYM, og hun legger ikke ut noe om navn eller utseende.

Ja men du gjør jo tydeligvis ikke det, så hvorfor i huleste skal du bry deg da? Jenta trenger støtte og svar på ting.

Klart hun trenger støtte, men synes ikke det er rett å skrive så detaljert om en annen person i full offentlighet. Jeg sa jeg ikke kjenner de, ikke at jeg ikke vet hvem de er.... Og med det skal jeg ikke si noe mer i denne debatten. Håper virkelig at kjæresten blir helt fin igjen!

Skrevet

Oppdatering;

Ingen hjerneskade, han husker alle sine kjente og kjære, ingen alvorlige skader på indre organer, jeg er så GLAD!!!

:D

Anonymous poster hash: 54fd3...355

Skrevet

Så godt å høre.

Men, hadde jeg vært deg hadde jeg reist så fort fremkostmiddelet hadde bært meg for å være med min kjære. Datteren din på 2 år hadde selvfølgelig klart seg dersom hun var hos trygge og stabile mennesker hun kjente godt til.

Reagerer også på at faren og stemoren ikke dro tidligere.

Synes alt virker veldig underlig!

Bolwbys tilknytningsteorier er det siste jeg hadde hatt i tankene hvis min kjæreste lå i koma etter en alvorlig bilulykke.

Anonymous poster hash: 6a87e...989
Skrevet

Når det ikke er noen hjerneskade så er det gode muligheter!

En i min nærmeste familie havnet i en alvorlig bilulykke og det var kritisk da vi ble ringt fra sykehuset. Lå i kunstig koma i noen dager også ble tilstanden etterhvert kritisk, men stabil. Ble flyttet til en ny avdeling på Ullevål før tilstanden ble stabil og ble da flyttet til sykehuset som personen tilhørte. Det var ingen hjerneskade, men flere brudd og indre skader. Hatt mange operasjoner og ble bedre og bedre for hver uke. Hadde et lengre opphold på blant annet sunaas. Har trent seg opp og kan nå gå med krykker. Veien har vært lang og tung for personen selv og oss rundt. Etter ni mnder fikk personen komme hjem, og fungere greit i hverdagen. Noen bivirkninger har det blitt. Etter flere narkose er det ikke uvanlig å bli litt forvirret. Forandret seg litt som person og må ha kontroll på alt. Litt vanskeligere for partneren og leve med. Men en liten pris å betale. Mistet lappen i ett år og fikk en større bot for uaktsom kjøring selv om ingen vet hva som gikk galt. Sykehusene var flinke til å følge opp med psykolog til personen og oss pårørende. I begynnelsen var det veldig lite informasjon å få. Ingen kunne love noe og det var tøft. Men vi er veldig glad for at alt gikk så bra. Ble litt langt, men poenget er at uten hjerneskade er det håp :)

Ønsker dere lykke til og god bedring. Dette kommer til å gå bra. Men det er tøft å være pårørende i en sånn situasjon. Besøk kjæresten din. Men ikke glem deg selv, datteren din og skolen oppe i alt dette :) sender deg en klem :)

Anonymous poster hash: 1ef1b...483

Skrevet

Trur jeg leste om ulykka i avisa Nordlys... Godt å høre at det gikk bra;)

Anonymous poster hash: b456d...530

Skrevet

min x (faren til min sønn) ble kritisk syk og havnet på rikshospitaler tildligere i år. han ble akutt mye dårligere enn forventet, men alle trodde det skulle gå bra. tom legene var optimistiske. men vi mistet han...

poenget er at vi var der alle sammen da han døde. nå sier ikke jeg at jeg tror din kjæreste dør!!! legene er utrolig flinke i dag. min x hadde en alvorlig medfødt feil...

det jeg vil frem til er at du burde dra til han. du kommer til å angre bittert om det fatale skulle skjedd... du sier han reiste fra deg etter en krangel.... dra til han og snakk med han snakk om krangelen deres... de sier jo at det siste man mister er hørselen... han kan nok føre deg... snakk med han, la han vite at du er der, om bare for en liten stund før du må tilbake til datteren din.

ønkser dere alle lykke til, og kjæresten din god bedring <3

Skrevet

Oppdatering;

Ingen hjerneskade, han husker alle sine kjente og kjære, ingen alvorlige skader på indre organer, jeg er så GLAD!!!

:DAnonymous poster hash: 54fd3...355

Fantastisk! :D

Skrevet

Begynner han på J? Vet av en mann som har vært i en bilulykke, men kjente han for mange år siden, og ingen andre. Så får ikke vite om det går bra med ham eller ikke. Håper dette er han! :-)

Anonymous poster hash: a663c...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...