Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg har vært hos frisøren og stripet håret mitt, halveis under behandlingen da jeg satt med fargen i håret spurte jeg hvor lenge hun hadde jobbet som frisør. Nei, hun bare hjalp mamman sin men gikk på frisørskolen men var ikke ferdig utdannet enda. Kjennte jeg fikk litt pannik og hadde lyst til og reise meg og gå med det samme, men kunne jo ikke det med farge i håret. De tok en plasthette over håret mitt og sa at dette hjalp på at stripene ble fortere ferdig, etter stund kjente jeg at hode mitt kokte. Jenta kom og tok av plasten og der røyk det rett og slett av håret mitt, det var kokvarmt og brent. Hun brente håret mitt og det er ødelagt. Jeg har ringt salongen i to dager og bedt om få tilbake pengene men de nekter meg dette. Hun som er eier mener jeg burde vite på forhånd at dette var en billig sallong der de opererte med billige priser og at ikke alle var ferdige utdannet. Ehh, jeg sa at dette er noe dere skal opplyse kunden om. Hun tilbudte meg hårklipp og hårdamp for og rette på skaden men jeg sa nei takk, jeg setter meg ikke i denne stolen der mere. Så da fikk jeg hårkur og Shampo som lukter dritt for prisen jeg betalte for stripene. Var også innom en annen frisør så de fikk se på håret mitt, de sa det var brent, og det så ut som at det har vært i krigen. Eier av den frislrsalongen jeg var på sa jeg har forsikring på håret mitt så mente jeg kunne hendevende meg der om jeg skulle ha noen penger tilbake. Burde jeg kontakte avisa selv om jeg har fått både kur og Shampo? Kjipt om det blir sikkelig bråk da vi har barn på samme skole. Hva hadde dere gjort ??? Anonymous poster hash: 37d3c...183
MammantilNurket Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 (endret) Å kjære deg stakkars! Kan du være snill og fortelle hvor/hvilken salong deg dreier seg om? Det er jo kjekt å kunne styre unna akkurat den Håper at du finner en flink frisør som kan rette opp skadene. Jeg synes absolutt at du skal gå til lokalavisen - hun kan ikke drive salong på den måten! Endret 8. september 2013 av MammantilNurket
GeeGee Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Dette ville jeg ikke gitt meg på! Hvordan ser håret ut nå, da? Hadde kontaktet Forbrukerombudet hvis de fortsatt ikke vil gi pengene tilbake.
pip pip Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 for en arrogant holdning. Som om det er din feil at håret ditt er ødelagt. Du skulle ikke bare ha hatt pengene tilbake, du skulle ha fått erstatning i tillegg. Det hadde ikke jeg gitt meg på heller.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Forsikring på håret? Hvordan funker det? Anonymous poster hash: e4f62...bfb
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Hårforsikring ja, det hadde vært noe... Jeg ville ikke ha gitt meg på dette både for egen del og for at andre ikke skal oppleve det samme.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Dette hadde ikke jeg heller gitt meg på, stakkars deg. Kontakt lokalavisa. Anonymous poster hash: 37d3c...183
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Synes du burde fått pengene tilbake + noe for tort og svie. De burde lagt seg langflate. Anonymous poster hash: cb4a4...31f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Jeg ville først og fremst fått en annen frisøs (en anerkjent frisør med lang erfaring!) se på håret og komme med en uttalelse på at håret er ødelagt. Og ikke glem å få denne frisøren til å ta bilder av de største skadene på håret ditt slik at det er dokumentert. Så ville jeg spurt samme erfarne frisør hvor lang tid og hvor mange behandlinger/klipp jeg måtte regne med før håret var tilbake i den stand det var før du fikk ødelagt håret. Samt hva dette vil koste i frisørtimer samt gode pleieprodukter. Deretter ville jeg gått tilbake til første frisør, sagt at jeg har bekreftelse fra andre fagfolk på skaden som er skjedd, samt hva det vil koste å rette opp igjen skaden. Og så ville jeg krevd dekking av de konkrete utgiftene du vil ha inntil håret ditt er normalt igjen, samt erstatning for tort og svie fordi du må gå med et ødelagt hår i lengre tid. Hvis frisøren ikke hadde gått med på dette ville jeg bare rolig sagt at hun hadde to dager på å ombestemme seg før du velger å gå til både Forbrukerrådet samt til media. Anonymous poster hash: 4f0b4...39c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Vær forsiktig - det er ulovlig å komme med trusler som sistemann her foreslår! Anonymous poster hash: 59edd...3d7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Forbrukerrådet og lokalavisen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvor dette var!! Var det i Lillestrøm??? Anonymous poster hash: 3ada5...413
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Kjøkkelvik i Bergen...??? Anonymous poster hash: e5510...cbb
Virginia. Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Jeg har vært hos frisøren og stripet håret mitt, halveis under behandlingen da jeg satt med fargen i håret spurte jeg hvor lenge hun hadde jobbet som frisør. Nei, hun bare hjalp mamman sin men gikk på frisørskolen men var ikke ferdig utdannet enda. Kjennte jeg fikk litt pannik og hadde lyst til og reise meg og gå med det samme, men kunne jo ikke det med farge i håret. De tok en plasthette over håret mitt og sa at dette hjalp på at stripene ble fortere ferdig, etter stund kjente jeg at hode mitt kokte. Jenta kom og tok av plasten og der røyk det rett og slett av håret mitt, det var kokvarmt og brent. Hun brente håret mitt og det er ødelagt. Jeg har ringt salongen i to dager og bedt om få tilbake pengene men de nekter meg dette. Hun som er eier mener jeg burde vite på forhånd at dette var en billig sallong der de opererte med billige priser og at ikke alle var ferdige utdannet. Ehh, jeg sa at dette er noe dere skal opplyse kunden om. Hun tilbudte meg hårklipp og hårdamp for og rette på skaden men jeg sa nei takk, jeg setter meg ikke i denne stolen der mere. Så da fikk jeg hårkur og Shampo som lukter dritt for prisen jeg betalte for stripene. Var også innom en annen frisør så de fikk se på håret mitt, de sa det var brent, og det så ut som at det har vært i krigen. Eier av den frislrsalongen jeg var på sa jeg har forsikring på håret mitt så mente jeg kunne hendevende meg der om jeg skulle ha noen penger tilbake. Burde jeg kontakte avisa selv om jeg har fått både kur og Shampo? Kjipt om det blir sikkelig bråk da vi har barn på samme skole. Hva hadde dere gjort ??? Anonymous poster hash: 37d3c...183 Det finnes klagenemd for frisørtjenester også. Hør med forbrukerombudet. Du skal få opplyst at det er en lærling du er hos.
Virginia. Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Vær forsiktig - det er ulovlig å komme med trusler som sistemann her foreslår! Anonymous poster hash: 59edd...3d7 Det hun foreslår kan overhodet ikke defineres som trusler. Hun er i sin fulle rett til å kontakte media, dersom hun tror det kan hjelpe saken hennes her.
MammantilNurket Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Vær forsiktig - det er ulovlig å komme med trusler som sistemann her foreslår! Anonymous poster hash: 59edd...3d7 Det hun foreslår kan overhodet ikke defineres som trusler. Hun er i sin fulle rett til å kontakte media, dersom hun tror det kan hjelpe saken hennes her. Fruen har helt rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå