Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jentungen har fått ny bukse fra Kappahl som vi tok på nå. Den har aldri vært brukt før så tok av lappene nå og tok den på ho. Nå, en time etterpå, ser jeg at buksa henger veldig og oppdager at knappen er åpen. Når jeg går bort for å kneppe den igjen (det er trykknapp) så har knappen løsna fra buksa så den biten man trykker inn sitter fast i den andre delen og det er bare stoff på den andre siden. Vil dere tro vi får bytta den? Det er ikke noe vi har gjort og hun har brukt den i 30 min Anonymous poster hash: a3955...ee1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 71a9e...721
Nettie+jentungen Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Ta den med tilbake og hør, men ikke bruk den noe mere nå.
Gjest Morn du Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Det vil jeg tro. Det er en reklamasjon, da trenger ikke lappen sitte på. Men ta med kvitteringen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Ja. Den bør dere få byttet. Trykknapper bør holde mer enn 30 min. Anonymous poster hash: e4ebd...3f3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Har dere brukt den i en time eller 30 minutter? Hvis du har kvitteringen kan du reklamere, men du får ikke penger tilbake. Mest sannsynlig får du ikke ny vare heller. Det er forbrukeren selv som må forsikre seg om at varen er intakt ved kjøp. Anonymous poster hash: 177a5...bc5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg jobber hos KappAhl og vi vår butikk hadde vi tatt tilbake buksen og gitt deg en ny. Vi ser helst at kunden har kvitteringen, men vi er stort sett ikke vanskelige om de ikke har den heller. Anonymous poster hash: 9ce79...5e1
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Har dere brukt den i en time eller 30 minutter? Hvis du har kvitteringen kan du reklamere, men du får ikke penger tilbake. Mest sannsynlig får du ikke ny vare heller. Det er forbrukeren selv som må forsikre seg om at varen er intakt ved kjøp. Anonymous poster hash: 177a5...bc5 Tull og tøys. Det er reklamasjonsrett på varer som det er feil ved, selv om feilene oppstår mer enn en time etter at de er tatt i bruk. Man har ikke krav på pengene tilbake, kun ny vare. Egentlig har butikken rett til å reparer også, men det gjør de nok ikke i denne saken. Ta med deg kviteringen og varen og gå tilbake til butikken og reklamer. Det går sikkert fint!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Har dere brukt den i en time eller 30 minutter? Hvis du har kvitteringen kan du reklamere, men du får ikke penger tilbake. Mest sannsynlig får du ikke ny vare heller. Det er forbrukeren selv som må forsikre seg om at varen er intakt ved kjøp. Anonymous poster hash: 177a5...bc5 Hahaha, håper ikke du jobber i butikk. I så fall vil jeg gjerne vite hvem og hvor, så jeg vet hvor jeg ikke bør gidde å handle! For du har jo ikke snøring! Anonymous poster hash: 1253f...71d
Gilette Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Har dere brukt den i en time eller 30 minutter? Hvis du har kvitteringen kan du reklamere, men du får ikke penger tilbake. Mest sannsynlig får du ikke ny vare heller. Det er forbrukeren selv som må forsikre seg om at varen er intakt ved kjøp. Anonymous poster hash: 177a5...bc5 Tror du må lese deg opp på de rettigheter du har som forbruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå