Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Kunne tenkt meg automatgir:) Bor på bygda med mange bakker og små veier, så må tenke litt på vinteren og. Firehjulstrekk er jo d beste men det koster jo enda mer:( Noen tips? Vi har i grunn 100000 å bruke men kunne tenkt meg og holdt prisen langt under! Anonymous poster hash: b9b6c...fbf
soleia Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Hadde kikka på Suzuki swift, som er små kjekke bilar med 4x4. Det gjev ein ekstra tryggleik for å komme seg fram med smale og bratte vegar på vinterstid. Men du skal vel leite litt for å finne nokon til den prisen med automatgir.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Brukt nissan leaf? Anonymous poster hash: 2b2e5...2f1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Swift er jeg enig i. Kjører selv en Mercedes A-klasse (2010) og er superfornøyd, men det er i by. Anonymous poster hash: f9014...8d3
ducatifru Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Jeg har Volvo xc90 og elsket den bilen. Trygg og god å kjøre og kommer frem overalt:) kan anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Jeg har en Suzuki Swift, og elsker den, utrolig lettkjørt, fantastisk på vinterføre, og bruker lite bensin. Her jeg bor er det mye bakker, isete om vinteren og ofte dårlig brøytet, er forbausende mange Swift'er i omløp her. Mange koner som er enige med meg i at det er verdens beste konebil Anonymous poster hash: a00d9...7c8
Modesty Blaise. Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Konebil? Hva er egentlig en konebil? Hvilke kriterier ligger til grunn for å kalle en bil dette?
Fae Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Konebil? Hva er egentlig en konebil? Hvilke kriterier ligger til grunn for å kalle en bil dette? Ifølge min mann er en konebil liten, billig, gjerrig og kommer seg frem overalt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Konebil? Hva er egentlig en konebil? Hvilke kriterier ligger til grunn for å kalle en bil dette? At det ikke er familiebilen? Vi har en familiebil, en litt større bil med større motor, større plass osv som vi bruker når hele familien skal på tur, ferie o.l. Konebilen er liten (en Swift) og brukes bare til og fra jobb og på småærend når ikke hele familien er med. Men vi bruker bilene om hverandre da, jeg kan fint kjøre familiebilen og mannen Swiften, det er ikke noe problem. Vi tar den bilen som passer best til ærendet vi har. Anonymous poster hash: a00d9...7c8
Modesty Blaise. Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Konebil? Hva er egentlig en konebil? Hvilke kriterier ligger til grunn for å kalle en bil dette? Ifølge min mann er en konebil liten, billig, gjerrig og kommer seg frem overalt. Oki, takk for svar. Jeg har sånn helt på ordentlig lurt litt på hva som kan regnes som en konebil. Så det er altså en liten "dustebil" som er kjedelig å kjøre?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Konebil? Hva er egentlig en konebil? Hvilke kriterier ligger til grunn for å kalle en bil dette? Ifølge min mann er en konebil liten, billig, gjerrig og kommer seg frem overalt. Oki, takk for svar. Jeg har sånn helt på ordentlig lurt litt på hva som kan regnes som en konebil. Så det er altså en liten "dustebil" som er kjedelig å kjøre? Eller bare rett og slett bil nr 2 i husholdningen, ofte har man jo en dyr stor bil og en litt billigere, mindre ekstrabil. Av en eller annen grunn blir ekstrabilen kalt for konebil, kanskje fordi det oftest er kona som bruker den? Anonymous poster hash: a00d9...7c8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Jeg har Volvo xc90 og elsket den bilen. Trygg og god å kjøre og kommer frem overalt:) kan anbefales:) En xc90 til 100 000 og mindre er vel knapt kjørbar... Slutt og skryt og les innlegget bedre før du svarer på det. Anonymous poster hash: 3450b...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå