all i want is u Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jenter, Er det noen som har noen gode råd som kan hjelpe på disse trege tarmene mine?? Må være forstoppelse dette her, delvis. Har veldig vondt inni mellom, spesielt om natta. Har noen prøvd svisker?? Jeg kan ikke fordra dem og nøler derfor med å prøve dem. Særlig siden kaffe ikke funker en gang på meg...
mietutto Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Nå er det jo plommer i butikkene, pøs på med dem jeg hadde forstoppeøse jeg og, men nå begynner det å komme seg ikke gjort noe særli for å få det vekk
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Knuste linfrø i youghurten gjør susen! Anonymous poster hash: 71063...259
all i want is u Skrevet 8. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2013 tusen takk jenter! min mor har allerede prakka på meg noen plommer, og linfrø får jeg prøve å få tak i i morra
Tieran Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Jeg har kjøpt Laktulose på apoteket, noe jeg vet skal hjelpe, men jeg bare brekker meg av det Jeg liker hverken svisker, linfrø eller youghurt og begynner å bli litt desperat etter å finne noe som fungerer.. Så kom gjerne med flere tips
all i want is u Skrevet 8. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2013 Åt plommer tidligere i dag og har gjort nr.2 allerede to ganger! Regner med at d ikke har vært tilfeldig. Tror mye vann, epler og druer også skal hjelpe...så jeg skal hamstre frukt i morgen
mietutto Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Hahaha, godt at jeg endelo kunne gi et råd som fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå