Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Er dette slimproppen? Eller er det bare tilfeldigvis en liten blødning som blandet seg med litt slimete utflod? Er 16+6 og har hatt små blødninger omtrent en gang i uken, men aldri sett slim! Anonymous poster hash: 645d2...60d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Opp Anonymous poster hash: 645d2...60d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Ja, det kan være slimproppen. Hadde vel kontaktet lege/jordmor i morgen, selv om det ikke er så mye de kan gjøre nå.. Anonymous poster hash: a48cf...884
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hva betyr det hvis det er slimproppen egentlig? Kan denne dannes på nytt? Anonymous poster hash: 645d2...60d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Ja, slimproppen dannes på nytt. Hvorfor den går så tidlig kan jeg ikke svare på, annet enn at jeg hørte om ei her inne hvor slimproppen gikk rundt uke 20 uten at det var noe galt, og hun gikk til termin. Anonymous poster hash: a48cf...884
Gjest meg&mini Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Hvis det er slimproppen så kan denne gå flere ganger gjennom svangerskapet og dannes på nytt:) Jeg har lest (vet ikke om det stemmer) at det kan ta noen dager før en ny slimpropp lages så man skal være litt forsiktig med å ha sex, bade i basseng, badekar de første dagene, pga infeksjonsfare. Det er heller ikke sikkert det er slimproppen, det kan også bare være utflod eller vanlig slim:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Takk for beroligende svar tenkte med en gang det verste når jeg oppdaget dette! Anonymous poster hash: 645d2...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå