Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei det er ikke det forumet jeg mener!! mener GRAVIDE SLITERE! det var et forum før sammenslåingen! på "slitere" diskuteres det jo bare før man blir gravid "rolleyes"

jeg vil diskutere når jeg ER gravid med slitere i samme situasjon! er det så vanskelig å forstå?

hi

Anonymous poster hash: 594e7...21f

nei det er ikke det forumet jeg mener!! mener GRAVIDE SLITERE! det var et forum før sammenslåingen! på "slitere" diskuteres det jo bare før man blir gravid "rolleyes"

jeg vil diskutere når jeg ER gravid med slitere i samme situasjon! er det så vanskelig å forstå?

hi

Jøsseball! Hissigpetra.no, du da

Anonymous poster hash: f7fb5...9c8

hi

Det var faktisk ikke så forbanna lett å forstå hva du mener med "gravide slitere".

Jeg trodde også du mente å slite med å bli gravid. Var først etter anfallet ditt her hvor jeg trooor jeg forstår at du mener "de som har slitt og endelig blitt gravid" ;)

Anonymous poster hash: 0da7c...89f

• 2 uker senere...

Annonse

Hei.

Jeg prøver å holde antall forum nede for å unngå altfor mange forum hvor det ikke blir aktivitet.

Men er det høy nok interesse her så kan jeg vurdere det.

Vet du om mange brukere som er interessert i dette?

Ikke for å være vanskelig altså. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...