Natti11 Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Lurer på om flere opplever dette. Min lille har beveget seg ganske mye under graviditeten hittil. Men ett par ganger har det hendt att det er forferdelig til liv der nede nesten hele dagen. Mange timer i strekk. Den ene dagen var jeg litt stresset og urolig selv, jeg var ganske bekymret en stund. Legen sier at det er bra babyen beveger seg mye og at det er normalt . Dette er min første graviditet så mulig jeg overreagerer litt. Bare lurer på om noen opplever det samme ? Takk for svar. God helg til alle sammen
Fae Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Ja. Er snart i uke 37 og min har vært helt turbo i magen siden uke 32ish. Nåhar det vært non stop aktivitet siden jeg begynte å se på stjernekampen på nrk og det er noen timer. Har kost meg litt med sjokkis på lørdagskvelden da så det kan ha litt med saken å gjøre. Men han er slik ofte. Også uten at jeg eter noe søtt. Nå er det mer slik at jeg bekymrer meg om det er rolig i mer enn 2 timer. Får håpe babyen tar igjen søvnen på utsiden.
Aliniane Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Jeg hadde en turbo-baby inni magen, det var sprelling nesten hele tiden. Nå har jeg en like aktiv ettåring som ikke klarer å sitte stille mer enn 2 minutter av gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå