Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 som lavt utdannede, går enten på sosialen, trygd eller er alenemødre. Dere blir stemplet som dumme og uvitende som ikke har utdannelse eller lav utdannelse, som er opptatt av billig røyk og alkohol og ikke minst fiendtlig til innvandrer/ rasister. Så hvis du stemmer FrP, så lurer jeg på hva det er med deres løfter som gjør at du stemmer på de? Anonymous poster hash: 2d762...0ec
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Innvandring, sprit og bensinpriser er vel det som går igjen Pluss lavere skatt. Anonymous poster hash: fc962...7aa
Bananen Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Vet ikke hva skal stemme enda, men her er mine grunner for å vurdere frp; Strengere innvandring, med mindre byråkrati Privatiseringen av eldrepolitikk har allerede gitt gode resultater Ja for en bedre skolehverdag for både de som trenger ekstra hjelp, og de som ikke trenger det. Nei til bompenger. Er egentlig for det, men det har blitt så misbrukt av nåværende regjering at jeg har mistet troen Ja til valgfrihet. Er så pisselei kollektiv straffelse pga noen mødre som ikke klarer å dele med mannen de deler livet med. Har nok flere grunner for å stemme for. Har også flere grunner fir å stemme imot, som eu, men nå skal jeg lage pizza;)
megmegmeg Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet.
Bananen Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Og selvfølgelig arveavgift og de skattene som utgjør dobbel/trippel skatt. Noe skatt må vi ha, men slik det er idag ligner det mere på svindel og ran!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet. Syns argumentet valgfrihet er det beste. Som i USA. Der har de valgfrihet der. Rettigheter er det dårlig med, men hva gjør vel det når de har valgfrihet? Anonymous poster hash: fc962...7aa
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Derfor: http://www.babyverden.no/Nyheter/Valg-13/Fremskrittspartiet/ Anonymous poster hash: f7415...f34
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Stemmer ikke FrP selv, men om jeg hadde gjort det hadde det vært fordi de rett og slett er litt tøffere enn andre partier. De kommer med mye dumt, men det er en del bra også. Anonymous poster hash: cd9ba...fd2
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet. Er det virkelig DETTE som er dine hjertesaker??? Ikke familiepolitikk eller hvilket parti som vil gagne barnefamiliene mest, neida her er det innvandring og lengre fengselsstraffer som gjelder! (Sistnevnte har forresten vist seg svært effektivt i USA hvor kriminalitetsraten bare har gått i bunn etter at de begynte å operere med livstid pluss tusen år) Men du kler nok nicket ditt da.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet. Og så driter de langt i at du er plaget med angst (jfr. tidligere tråder du har publisert). Så du får sikkert bare pelle deg i jobb eller leve for 70 kroner dagen. Anonymous poster hash: fc962...7aa
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet.Er det virkelig DETTE som er dine hjertesaker??? Ikke familiepolitikk eller hvilket parti som vil gagne barnefamiliene mest, neida her er det innvandring og lengre fengselsstraffer som gjelder! (Sistnevnte har forresten vist seg svært effektivt i USA hvor kriminalitetsraten bare har gått i bunn etter at de begynte å operere med livstid pluss tusen år) Men du kler nok nicket ditt da. Man velger sine egne hjertesaker. Kan jo si du er egoistisk også da, hvis du bare tenker på barnefamiliene (altså deg selv). Anonymous poster hash: cd9ba...fd2
Bananen Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet.Er det virkelig DETTE som er dine hjertesaker??? Ikke familiepolitikk eller hvilket parti som vil gagne barnefamiliene mest, neida her er det innvandring og lengre fengselsstraffer som gjelder! (Sistnevnte har forresten vist seg svært effektivt i USA hvor kriminalitetsraten bare har gått i bunn etter at de begynte å operere med livstid pluss tusen år) Men du kler nok nicket ditt da.Hvor ble det spørt etter hjertesaker? Det er ikke alle som syns familiepolitikk er det eneste viktige i Norge!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Vil stemme Frp fordi det er det eneste partiet som ser ut til å ta innvandrings- og asylpolitikk på alvor samt strengere straffer innen kriminalsaker. Dette vil føre til at jeg og mange andre Oslo innbyggere vil føle mer trygghet i sin egen by. Anonymous poster hash: 13501...251
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet.Er det virkelig DETTE som er dine hjertesaker??? Ikke familiepolitikk eller hvilket parti som vil gagne barnefamiliene mest, neida her er det innvandring og lengre fengselsstraffer som gjelder! (Sistnevnte har forresten vist seg svært effektivt i USA hvor kriminalitetsraten bare har gått i bunn etter at de begynte å operere med livstid pluss tusen år) Men du kler nok nicket ditt da.Hvor ble det spørt etter hjertesaker? Det er ikke alle som syns familiepolitikk er det eneste viktige i Norge! Jeg valgte det vel bare fordi jeg regner med de fleste her inne er interessert i en god familiepolitikk, og stusset på at ikke noe av dette var viktig når man skal begrunne hvorfor man velger FrP. Jeg er vel mer opptatt av helheten, men en sosial familiepolitikk er viktig for meg, herunder bekjempelse av barnefartigdom. Hvem vet, kanskje bekjempelse av barnefattigdom, styrking av barnevernet etc. Kan være vel så effektivt for å bekjempe kriminalitet som høye femgselsstraffer? Men hva vet jeg?? Nei for all del, det er jo jeg som er egoistisk.. Silly Me...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Dere vet at all skattekutten må hentes inn andre steder? De har jo løfter om bedre skole og eldreomsorg -ergo trenger de penger! De tas fra bøndene!! Hvordan blir dette landet uten bønder? Jo det åpnes for import av fødevarer, kjøtt som oftest stammer fra hallalslakt (og ikke på den humane måten vi gjør det her i norge...) og dyr som har blitt oppdrettet under dårlige dyrevelferd. Frp vil også at Tine og Nordtura ikke skal ha det monopol de har her i landet. Man kan tanke at DET er jo bra, men sett fra bøndenes side er det ikke bra. Tine og Nordtura er et samvirke der bøndene er medeiere, ergo har de krav på at melk og kjøtt blir hentet. Det vil de miste om det blir konkurransemarked -og da må bønder i distriktsnorge legge ned da de ikke får levert varene sine. Tenk dere om! Ikke bare hør på alt som loves! Tenk etter på hva som skal til for å holde disse løftene! Anonymous poster hash: d9668...514
det er berre mordi Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Aleinemødre generelt - stemmer dei Frp? Dette var eg ikkje klar over då eg stemte i går! Søren då! Kunne du ikkje ha informert om dette før??
Bananen Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet.Er det virkelig DETTE som er dine hjertesaker??? Ikke familiepolitikk eller hvilket parti som vil gagne barnefamiliene mest, neida her er det innvandring og lengre fengselsstraffer som gjelder! (Sistnevnte har forresten vist seg svært effektivt i USA hvor kriminalitetsraten bare har gått i bunn etter at de begynte å operere med livstid pluss tusen år) Men du kler nok nicket ditt da.Hvor ble det spørt etter hjertesaker? Det er ikke alle som syns familiepolitikk er det eneste viktige i Norge!Jeg valgte det vel bare fordi jeg regner med de fleste her inne er interessert i en god familiepolitikk, og stusset på at ikke noe av dette var viktig når man skal begrunne hvorfor man velger FrP. Jeg er vel mer opptatt av helheten, men en sosial familiepolitikk er viktig for meg, herunder bekjempelse av barnefartigdom. Hvem vet, kanskje bekjempelse av barnefattigdom, styrking av barnevernet etc. Kan være vel så effektivt for å bekjempe kriminalitet som høye femgselsstraffer? Men hva vet jeg?? Nei for all del, det er jo jeg som er egoistisk.. Silly Me... Det var ikke jeg som kakte deg egoistisk. Som du selv sier, du tenker på helheten. Kanskje noen syns familiepolitikken fungerer, og fokuserer på andre ting. Kanskje noen syns noe er mer skakkjørt enn andre ting og fokuserer på det. Familiepolitikken til frp ble godt forklart i en link her, så jo det har også blit nevnt. Syns bare innlegget ditt var mer angripende og kritiserende enn det var fornuft. Og som regel syns jeg du kommer med mye fornuft ellers;)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 I år er første gang jeg stemmer FrP, vanligvis har jeg stemt høyre. Og grunnen er faktisk familiepolitikken. Ja til tidlig ultralyd, gjenninføring av kontantstøtte for 2-åringer, øking av barnetrygden, løpende barnehageopptak, fri fordeling av permisjonen etc. http://www.babyverden.no/Nyheter/Valg-13/Fremskrittspartiet/ Sprit, tobakk og bil interesserer meg midt i rumpa, men jeg er også positiv til strengere innvandringspolitikk, tiggeforbud, og strengere straffer på voldsforbrytelser. Så vidt jeg husker er FrP også for nivådeling i skolen, men må innrømme jeg ikke er sikker på det, skolepolitikk engasjerer meg nok mer neste periode... Derimot ønsker jeg mer subsidier til bøndene og flere rovdyr i Norge, men finner ingen partier der jeg er enig i alt. Så i år stemmer jeg egoistisk på det jeg anser som den beste familiepolitikken. Anonymous poster hash: 4d041...fc6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Fordi jeg liker billig sprit og sig, vel Michelle 19, stolt alenemor... Anonymous poster hash: 4325d...080
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet.Er det virkelig DETTE som er dine hjertesaker??? Ikke familiepolitikk eller hvilket parti som vil gagne barnefamiliene mest, neida her er det innvandring og lengre fengselsstraffer som gjelder! (Sistnevnte har forresten vist seg svært effektivt i USA hvor kriminalitetsraten bare har gått i bunn etter at de begynte å operere med livstid pluss tusen år) Men du kler nok nicket ditt da.Hvor ble det spørt etter hjertesaker? Det er ikke alle som syns familiepolitikk er det eneste viktige i Norge!Jeg valgte det vel bare fordi jeg regner med de fleste her inne er interessert i en god familiepolitikk, og stusset på at ikke noe av dette var viktig når man skal begrunne hvorfor man velger FrP. Jeg er vel mer opptatt av helheten, men en sosial familiepolitikk er viktig for meg, herunder bekjempelse av barnefartigdom. Hvem vet, kanskje bekjempelse av barnefattigdom, styrking av barnevernet etc. Kan være vel så effektivt for å bekjempe kriminalitet som høye femgselsstraffer? Men hva vet jeg?? Nei for all del, det er jo jeg som er egoistisk.. Silly Me... Det var ikke jeg som kakte deg egoistisk. Som du selv sier, du tenker på helheten. Kanskje noen syns familiepolitikken fungerer, og fokuserer på andre ting. Kanskje noen syns noe er mer skakkjørt enn andre ting og fokuserer på det. Familiepolitikken til frp ble godt forklart i en link her, så jo det har også blit nevnt. Syns bare innlegget ditt var mer angripende og kritiserende enn det var fornuft. Og som regel syns jeg du kommer med mye fornuft ellers;) Jah, var nok kritiserende. Største skrekken min er Frp i regjering... Den norske økonomien kommer til å gå til Helvete.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #21 Skrevet 7. september 2013 Aleinemødre generelt - stemmer dei Frp? Dette var eg ikkje klar over då eg stemte i går! Søren då! Kunne du ikkje ha informert om dette før?? Hvorfor skulle alenemødre stemme FrP? De vil jo kutte i overgangsstønaden. Anonymous poster hash: 17428...314
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #22 Skrevet 7. september 2013 Vet ikke hva skal stemme enda, men her er mine grunner for å vurdere frp; Strengere innvandring, med mindre byråkrati Privatiseringen av eldrepolitikk har allerede gitt gode resultater Ja for en bedre skolehverdag for både de som trenger ekstra hjelp, og de som ikke trenger det. Nei til bompenger. Er egentlig for det, men det har blitt så misbrukt av nåværende regjering at jeg har mistet troen Ja til valgfrihet. Er så pisselei kollektiv straffelse pga noen mødre som ikke klarer å dele med mannen de deler livet med. Har nok flere grunner for å stemme for. Har også flere grunner fir å stemme imot, som eu, men nå skal jeg lage pizza;) Privatiseringen av eldreomsorg har allerede gitt gode resultater?! Så vidt jeg vet er det de private sykehjemmene som har slitt mest med pleiere innleid fra Polen osv som ikke snakker norsk og som dermed ikke kan snakke med de eldre. Det er også de privatdrevne sykehjemmene som sliter mest med å sørge for frisk luft, dusj, tid til å snakke osv. Men det ække så farlig, de får jo rødvin til middagen hvis de vil ha det. Anonymous poster hash: e8de0...ea5
det er berre mordi Skrevet 7. september 2013 #23 Skrevet 7. september 2013 Aleinemødre generelt - stemmer dei Frp? Dette var eg ikkje klar over då eg stemte i går! Søren då! Kunne du ikkje ha informert om dette før?? Hvorfor skulle alenemødre stemme FrP? De vil jo kutte i overgangsstønaden. Anonymous poster hash: 17428...314 Aner ikkje eg! Det var hi som sa at det var tilfelle!
megmegmeg Skrevet 7. september 2013 #24 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet. Er det virkelig DETTE som er dine hjertesaker??? Ikke familiepolitikk eller hvilket parti som vil gagne barnefamiliene mest, neida her er det innvandring og lengre fengselsstraffer som gjelder! (Sistnevnte har forresten vist seg svært effektivt i USA hvor kriminalitetsraten bare har gått i bunn etter at de begynte å operere med livstid pluss tusen år) Men du kler nok nicket ditt da. Ja, dette er noen av mine hjertesaker. Politikk strekker seg lenger enn til hva barnefamilier ønsker Så vet ikke helt hvem av oss som er mest egoistiske jeg?
megmegmeg Skrevet 7. september 2013 #25 Skrevet 7. september 2013 Høyere straff (kriminalsaker), mindre byråkrati, strengere asylpolitikk og mer valgfrihet. Og så driter de langt i at du er plaget med angst (jfr. tidligere tråder du har publisert). Så du får sikkert bare pelle deg i jobb eller leve for 70 kroner dagen. Anonymous poster hash: fc962...7aa Hva har angsten min med saken å gjøre? Jeg jobber, så skal nok klare meg du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå