Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 hva kan jeg bruke istede?? Anonymous poster hash: db0b6...d74
Gulljnta Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Glemte det sist selv så folsyretablettene måtte få plass i en liten pose så brukte jeg det glasset til urinprøven ikke første gangen jeg gjør det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Apoteket er åpent i morgen da! Anonymous poster hash: fa4e3...06d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Apoteket i sentrum, eller hos legevakten,sykehuset sitt apotek osv... Anonymous poster hash: fa4e3...06d
n74 Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Syltetøyglass? Bare husk å sterilisere det først (kok i fem min). Jeg forsøkte å koke en brusflaske en gang, men den krympa til det halve:-D Hvis du bor i Oslo og omeng, så er det jo døgnåpne apotek, både på Jernbanetorget og ved legevakten. Mange andre byer har noe tilsvarende, feks at de har et apotek som er åpent et par timer på søndag.
☆☆☆ Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Eit reingjort tablettglas. Eller søk i forskningsdatabasar, ein norsk forskar kom på ei liste over mest meiningslaus forskning då han publiserte ein artikkel om kva folk leverte urinprøver i
Ileus Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Du kan bruke hva som helst bare det er rent og tett. Du hadde vært tøff om du kom med et stort norgesglass med en liten skvett i
Fae Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Jeg brukte en tupperwareboks engang. Legesekretæren lo litt da jeg sa at jeg gjerne ville ha tilbake tisseprøven.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Hehe har ei venninne som jobbet på legekontor og du er ikke den første som ikke leverer urinprøve på prøveglass. Det er visst mange oppfinnsomme folk der ute, men en gjenganger var visst hos dem syltetøyglass. Bor du i Trondheim så kan du få av meg, har noen (ubrukte) prøveglass liggende Anonymous poster hash: bf080...de4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Hehe, jeg hadde aldri verden turt å tatt med et syltetøyglass... Funny! Anonymous poster hash: fa4e3...06d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 hva er galt med å levere i syltetøyglass? Anonymous poster hash: 3a192...421
Cat_Woman Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Jeg brukte et barnematglass en gang.
<3 2G <3 Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Det nærmeste jeg kom morgenurin var den jeg leverte fersk på kontroll. Hadde ikke med for jeg var opp 3-5 ganger hver natt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Haha, jeg glemte konsekvent urinprøveglass og leverte i tja... Syltetøyglass, jalapenioglass, fetaost-glass osv Anonymous poster hash: 6d8b1...2c3
<3 2G <3 Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Har forresten levert på maltglass forrige uke ang noe annet Sa at om det var sukker i urin så var det sikkert pga glasset.... Hun tok ikke spøken...
Von Hertelhofen Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Alt som har et lokk er vel greit?
Edelweis Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 hehe.. jeg bruker som regel bare å tisse i en kopp når jeg kommer jeg. er som regel der tidlig om morgenen uansett og har tisset så mange ganger om natten at det kommer på det samme =)
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 En jordmor fortalte meg om en gammel lege som hadde en noget spesiell samling av rare ting han hadde fått urinprøver i, så uansett hva du velger har de nok sett det før
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 takk for gode svar:) er ikke døgnåpent apotek her. å gidder ikke gå på legevakta. så jeg får koke et pilleglass ellernoe... hehe! Anonymous poster hash: db0b6...d74
Juks Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Min jordmor sa at jeg kunne bruke syltetøy glass eller annet glass med lokk , bare det var rent. Det trengte heller ikke å ha vært kokt men en runde i vaskemaskina holdt. Og en liten skvett urin holder.
☆☆☆ Skrevet 7. september 2013 #21 Skrevet 7. september 2013 takk for gode svar:) er ikke døgnåpent apotek her. å gidder ikke gå på legevakta. så jeg får koke et pilleglass ellernoe... hehe! Anonymous poster hash: db0b6...d74 Putt i oppvaskmaskin, meir enn bra nok til ei urinprøve
Syngensang Skrevet 7. september 2013 #22 Skrevet 7. september 2013 Alle glas med lok som er tette funkar vel? Har aldri kjøpt urinprøveglas...men brukar å angre på det når eg spring tissetrengt rundt på kjøkenet for å finne reine tome glas med lok som passar....lurt å finne fram vaske kvelden før ja...sylteeglas, barnematglas, tacosausglas osb...har aldri fått klager på det;-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #23 Skrevet 8. september 2013 På legesenteret her hvor jeg bor står det lapp om at urinprøver kun tas imot på glass fra apoteket... Anonymous poster hash: a054a...961
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #24 Skrevet 8. september 2013 Jeg har flere ganger brukt små glasskrukker med lokk (som syltetøygrass, men mindre - slike som har inneholdt knust koriander etc). Vasker i oppvaskmaskinen, og slipper det for sikkerhets skyld i kokende vann etterpå. Har aldri fått noen reaksjon på at det påvirker prøven. Anonymous poster hash: 62bcf...5ce
snurripåsnei Skrevet 8. september 2013 #25 Skrevet 8. september 2013 det går helt fint å tisse i en kopp når du kommer på legekontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå