Gå til innhold

hva skjer`a

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har i min ungdom og frem til for ca 1/2 år siden aldri hatt en kvise (altså, har jo det, men minimalt). For et 1/2 år siden klikka det totalt for huden min, gradvis fikk jeg mer og mer kviser, øverst på halsen og opp mot kinnbeina. Har også i perioder i panna, men det er mer av og på. De er ganske små, når jeg drar hånda over ansiktet kjenner det ut som om hele huden er full av små blemmer. Synes ikke sånn veldig godt for de er ikke så røde og stor, men er utrolig plagsomt alikevell.

Har alltid brukt a-krem og har en sånn vanlig butikk ansiktsvask som jeg vasker med morgen og kveld. Ikke endret på kosthold, trening eller noe slikt i denne periode.

Noen som kan hjelpe????? 

Anonymous poster hash: 4cd95...913
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt turen innom fastlegen og bedt om en henvisning til hudlege hvis ikke fastlegen kan hjelpe.

Skrevet

Ja, har tenkt på det, men føler liksom at det ikke er "alvorlig" nok. Sikkert teit å tenke sånn, men er jo "bare" kviser. Men, kanskje jeg rett og slett bare må gjøre det, begynner å bli temmelig lei.

Skrevet

stod noe om noe slikt på sol for noen dager siden,hva det kunne komme av og hva du kunne gjøre,og var også noe som lignet kviser,men var noe annet.

Anonymous poster hash: 926b1...6bc
Skrevet

Hmm, rimelig sikker på at det er små kviser. Altså, (dette var jo litt ekkelt å forklare) de oppfører seg som kviser..først en klump, så hvittupp som kan klemmes ut.

Skal søke på sol og se om jeg finner den artikkelen, takk

Hi 

Skrevet

Hvis man bruker et produkt for lenge, kan huden begynne å reagere på det. Jeg ville kuttet ut a-kremen og det andre produktet og kjøpt noe annet. (Helst noe bedre, for eksempel Vichy)

Anonymous poster hash: cb2fa...1ce
Skrevet

Hei.. Samme problem her ... Fruktsyre fra MD formulation reddet meg .. Tok en runde hos hudpleier før jeg startet opp med det ..lykke til :-)

Anonymous poster hash: c235f...d10

Skrevet

Takk for svar, da skal jeg til byn på mandag og handle inn noen nye produkter, takk for tipset:)

Hi

Skrevet

Den er noe dyr så jeg kjøper den på blivakker.no

Er gravid så bruker den ikke nå.. Og jeg savnet den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...