Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Skulle vært på nattevakt ikveld og i morgen, men har ringt meg syk. Er så sliten, sliter med bekkenløsning og nå virker det som kvalmen har komt tilbake. Hadde hyperemesis i starten så dette kan ikke sammenlignes, men har de to siste ukene vært veldig kvalm og ikveld har jeg kastet opp. Har også en del hodepine som kommer og går så har tatt paracet daglig siste uken. Er jeg bare sliten? Eller kan det være noe annet? Var hos jordmor for en uke siden, men orket ikke å klage for hun hadde egentlig glemt timen min så var veldig stresset... Venter nr 3 og kan ikke huske at jeg var så elendig sist Anonymous poster hash: 9bb32...c56
Bonanza Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Få deg en sykemelding, du bør heller ikke gå natta nå. Kan du ha høyt blodtrykk, jernmangel? Få tatt ei blodprøve med utvidet vitaminstatus . Hilsen ei som er nattevakt selv
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Blodtrykket har vært fint til nå. Men har hatt hb på 10, men det var greit. Den var 14,2 før graviditeten. Har hatt den nede i 6 tidligere i forbindelse med sykdom, så tror ikke der er den om gjør meg dårlig heller. Kan jeg få sykemelding på dette grunnlaget da? Hi Anonymous poster hash: 9bb32...c56
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Dytt Anonymous poster hash: 9bb32...c56
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Ja man kan få sm pga at man er sliten. Det fikk jeg. Men det kommer vel litt an på legen og... Anonymous poster hash: f05ba...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå