Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Vel vi skal ha barn nr sju... la meg bare nevne at det er min nr tre Han har tre blonde gutter og ei blond jente, alle fire med dobble nav ink far Jeg har to nesten svart håra barn, en gutt og en jente med dobble navn, også jeg har dobbelt. Nå sliter vi med navn til vårt ene felles barn som er uviss blir mørk eller lys, men vi kan ikke stoppe med dobbelt nå liksom hehe forslag til nav som passer lys og mørk hår? Kan legge ut navnene om dere trenger det vi står vertfall fast Anonymous poster hash: 71358...907
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Kristian Elias Anonymous poster hash: 0649b...184
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Hva heter de andre da? Lettere når man vet hvilke type navn dere liker
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Hva heter resten av flokken da? Er det ikke tungt å holde styr på så mange dobbeltnavn? Anonymous poster hash: caa0b...0c3
monamona84 Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 ja, hva heter de andre? og er det gutt eller jente navn du er ut etter?
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Leon Mathias Thea Madelen
lappeteppe mamma Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Hans barn heter signy lovise, svein martin, jan erik, fredrik mikal. Mine heter Nathalie Linèa og tony Andrè. Jeg er glad i navn med è av en merkelig grunn og liker navnet renè veldig godt. Hans barn er lyse med blå øyne og har navn som passer til det og jeg har mørke med brune øyner med navn til det. Men vi aner jo ikke noe om dette felles barnet ser ut. Synst navn ble fryktelig vanskelig Dobble navn er heilt uproblematisk for oss og barna. Litt trøbbel for venner hehe
lappeteppe mamma Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Øøøh hvorfor er jeg anonym i starten egentlig? vi trenger begge navn, aner ikke hva det blir, men håper på jente så vi får en utjevning siden det er 4 gutter og bare 2 jenter så langt jeg ser for meg Malin renate kanskje. Et litt både lyst og mørkt navn... noen som skjønner hva jeg mener? og simon renè. Men uff vanskelig. Bestefar heter simon, men min bedre halvdels dødfødte heter også simon. ..så blei feil det å på en måte. Viser det seg i morgen å vere to da er jeg vertfall fast kjørt på navn
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Ville ikke tenkt så mye på dette med brunt/blå hår og øyne. Jeg vil si at f.eks Nathalie og Linèa også passer til en lyshåret jente med blå øyne, like mye som det passer til en mørk jente. Men det er kanskje bare jeg som tenker slik..(?) Til søskenes navn, synes jeg disse navna er fine: Vilde Eline Sara Fredrikke Synne Elise Eline Helèn Frida Elise Nora Malèn Tilde Helèn Theodor Olai Even Mathias Iver Johan Jacob Elias Daniel Olai Leo Sebastian Matheo Elias Noen du liker her?
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Øøøh hvorfor er jeg anonym i starten egentlig? vi trenger begge navn, aner ikke hva det blir, men håper på jente så vi får en utjevning siden det er 4 gutter og bare 2 jenter så langt jeg ser for meg Malin renate kanskje. Et litt både lyst og mørkt navn... noen som skjønner hva jeg mener? og simon renè. Men uff vanskelig. Bestefar heter simon, men min bedre halvdels dødfødte heter også simon. ..så blei feil det å på en måte. Viser det seg i morgen å vere to da er jeg vertfall fast kjørt på navn Ei i min familie heter Malin Reneè. Navnet Reneè er ganske kult på jente egentlig!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor er du så opptatt av lyst og mørkt hår? Det er da helt uvesentlig hvilken hårfarge familien har? Anonymous poster hash: caa0b...0c3
Giss Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Anna Regine Ea Elisabeth Asta Madelein Vera Rebekka Arthur Ulrik Ole Morten Bent Leonard Ask Theodor
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Ole Andrèas Olivia Sofiè / Oline Sofiè Da får du brukt disse (è) om du ønsker de :-) Anonymous poster hash: 7ec95...6d8
lappeteppe mamma Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Jeg aner ikke hvorfor jeg er så opphengt i det bare synst noen navn passer bedre til mørke enn lyse og omvent Liker enkelt navnene som Fredrikke, Elias, renè, malin. Her er jo også en den søsken barn med dobble navn som heidi, markus, elise, inger, vanja, marie, andre, johanne, sofie, anna, ricard og Kristine. Oppbrukt er også slikt som kari, jan, rune, ronny, marita, linn, erna, cecilie, irene og tore. Totalt på min og hans side er det 19 med dobble navn, altså 38 navn som vi ikke kan bruke (kan å kan klar vi kan men vil helst ikke). Rart vi har kjørt oss fast her? De vi liker er jo opptatt eller i en annen dobbelt kombinasjon aaaa river meg i håret! !!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Hvis du skal bruke é, må den skrives sånn. Det blir feil å skrive è i navn som André. Anonymous poster hash: 5356d...034
sommertiara Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Ole Andrèas Olivia Sofiè / Oline Sofiè Da får du brukt disse (è) om du ønsker de :-) Hvis man skal ha akksent i Sofie må det være over i-en fordi det er der trykket ligger, men det gjør vi jo ikke i Norge. Fredrikke og René synes jeg er alt for likt Fredrik og André som noen av søsknene heter. Malin er et nydelig navn. Hva med Ulrikke eller Henrikke? Isak Elias Jesper Elias Oskar Elias
NovemberBaby<3 Skrevet 14. september 2013 #20 Skrevet 14. september 2013 b signy lovise, svein martin, jan erik, fredrik mikal, Nathalie Linèa og tony Andrè og... Sara Madelen, Malin Celine, Leah Emilie, Leo Aleksander, Ole Mathias, Kim Oliver
camillla Skrevet 17. september 2013 #21 Skrevet 17. september 2013 Elias heter min gutt og hvis han skulle hatt dobbelnavn tror jeg det ville blitt: Elias Rene (klarer ikke få den E med strek over på tlf nå..)
lappeteppe mamma Skrevet 17. september 2013 #22 Skrevet 17. september 2013 Elias renè var fint han på fem foreslo Ingvild i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå