Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg har chattet med en gutt i over ti år. Jeg har aldri truffet han. vi har delt alt og ingenting. Han er sjarmerende go å snill og har egentlig lite innsyn i hvordan han er. han har aldri vert intresert i meg. men jeg begynner ha lyst til og treffe han og nå vil han treffe meg og. hihi.. men tenk om jeg missliker han totalt npr jeg treffer han da. bør jeg.. han er en kjempe venn over prat iallefall. tenk. ti år å aldri truffet han. omg... Anonymous poster hash: c2fea...82c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Hehe.. han va visst forelsket i meg for noen år siden. jeg bare så det ikke da han holdt det skjult :-P Anonymous poster hash: c2fea...82c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Treff han da vel! tenk så spennende! Anonymous poster hash: 7709e...603
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Nå traff jeg og mannen min hverandre to tre ganger ila de ti årene vi pratet med hverandre. Vi "møttes på Spray-chatten for 12 år siden nå, og har holdt kontakten hele veien. Delt alt og ingenting. Vi har bodd på hver vår kant av landet, på hver vår kant av verden, vært i forhold samtidig og bare en av oss, men kontakten har alltid vært der og alltid vært spesiell. For snart tre år siden flyttet vi til samme by, og ble fort et par. Ble samboere etter 5mnd. Forlovet oss etter 6mnd, giftet oss nesten 2 år etter at han flyttet hit. Nå har vi snart 1års bryllupsdag og venter spent på å bli foreldre. Har dere snakket sammen på tlf? Føler du at du "kjenner" han? Er vel ikke noe å tape. Er jo godt å trefe denne gode vennen gjennom så mange år vel? Når dere har delt så mye over så mange år, så skulle en jo tro at vennskapet vil bestå selv om det ikke er kjærlighet og søt musikk ved første møte? Anonymous poster hash: 6d30b...365
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Det hadde vert det.. kanskje.. hmmm. jeg er jo alene. alene da jeg har barnefri også.. har ingen ellers å treffe.. Anonymous poster hash: c2fea...82c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Vi pratet mye på tlf for mange år siden. men så hadde jeg noen år med extremt sjalue kjæresyer så har ikke pratet med han på tlf på åresvis.. før var det god natt og go morgen hver dag i over to år så vidt jeg husker. hadde vert spennende å møtt han. han bor i en helt annen kant av norge men. :-) Anonymous poster hash: c2fea...82c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Så gøy, gå å treff han, det blir sikkert bra. Man lever trossalt bare en gang så gøy da Anonymous poster hash: 38487...0fc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Oi så spennende :-) Bor dere i nærheten av hverandre, eller må en av dere reise for å kunne møtes? Har du sett bilde av han, slik at du vet om han er "din type"? Anonymous poster hash: f77d8...aac
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Hahaha.. Morsomt.. Treff han da vel Men jeg stusser over at han har vært forelsket i deg, uten å ha møtt deg. Anonymous poster hash: c4fb4...96b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 På bilde er han ike min type. Hehe.. Jah det ble vel en avstandsforelskelse. vi pratet daglig ofte morgen og kveld.. tror ikke det blir noe klaff.. men likevel litt nysgjerrig :-) Anonymous poster hash: c2fea...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå