Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg er gravid i uke 25. Har også når jeg ikke er gravid lett for å få merker etter strømper/bukser på beina. Er ikke det vanlig og noe de fleste får etter noen timer? Dersom ikke, hva er galt? Noe jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 5bfa8...d98
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Væske kan komme av flere årsaker. Noen av disse er: Matintoleranse (noen får kun væske i kroppen som merkbart symptom). Lave verdier med kalium. Lavt stoffskifte eller "bare" suboptimale verdier. For mye karbohydrater. For lite aktivitet. Stillesittende arbeid eller arbeid hvor du står hele dagene. Hvis kroppen fungerer optimalt så har man ikke særlig væske i beina. Men det er normalt om man f.eks. står eller sitter hele dagene at man på slutten av dagen får litt mer væske i beina. Blodtype B kan f.eks. også få mye væske i kroppen av tomater, kylling og reker. Blodtype A kan av og til få det av melk og rødt kjøtt samt tomat. Anonymous poster hash: 11a79...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå