Gå til innhold

Glemmer at jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som ikke alltid tenker seg om? Jeg har ikke noe annet enn litt stikkinger i magen og tenker egentlig ikke på meg selv som gravid... Nå istad klarte jeg å spise råe grillpølser, er vel ikke helt bra det? JaJa, kan jo ikke huske alt :P

Anonymous poster hash: a9e9c...276
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078883-glemmer-at-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bytter gjerne... Kjempe slitsomt og være avhengi av andre for og få i seg næring, lille spira tåler ikke kjøkkenet

Uff, venninna mi har også hatt det sånn... Vi gravide blir aldri fornøyd! :P

Kan få litt av min kvalme og? Er konstant hele døgnet på randen til å spy kvalm og får såvidt i meg mat. Røkte kjøttpølser er noe jeg får i meg da, litt. Fikk beskjed om at det var trygt:)

Altså, det går på en måte fint uten altså :P Men kunne tenkt meg noen flere tegn...

Annonse

Sniker meg inn fra 3 tri ;)

Kjente meg ikke gravid før jeg var i uke 26-27... Ingen plager, ingen stor vektøking, ikke noe særlig noe i det hele tatt ;) til og med legen spurte på kontrollene om jeg NÅ følte meg mere gravid ;)

Men det kommer... Nå i uke 34+3 så kjenner jeg det alt for godt ;)

Jeg glemmer også at jeg er gravid.. Snart 10 uker nå og ikke antydning til gravidsymptomer! Det bekymrer meg nesten, selvom jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg holder meg frisk enda.

Jeg spydde i 9 mnd med gutta mine, så det er veldig uvanlig for meg :)

God bedring til dere som er dårlige og håper kvalmen snart går over :)

Jeg skulle gjerne tatt noe av det for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...