Tussi skalblimamma <3 Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Imorges tok jeg en billigstav som viste ganske så tydelig TO STREKER Jeg og mannen var i sjokk i og med at dette er på naturmåten!!!! MEN, ista tok jeg en CB+ og den var negatiiiiv. Jeg er helt i ørska nå... Fader altså!! Må si at dette må eventuelt være veldig tidlig da siste mens var 11 august.....Kan dere vær så snill å si at dette har skjedd med noen av dere, og at dere var gravid..?
SnartMamma83 <3 Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Ta en ny test imorgen tidlig. Har hørt at de kan vise negative om kvelden pga lite konsentrasjon i urin, og særlig i begynnelsen er ikke HCG nivået så høyt at det er sikkert det slår ut, selv om du skulle være gravid
Tidenerinne Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Billigtester slår ut på veldig lav hcg. Cb kanskje må litt mer til før det slår ut? Krysser fingrene for at dere har klart å lage en hjemmelaga spire :-)
Nurse77 Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Hjelpes meg, Tussi, du kan jo være gravid!!! Og det er jo ikke SÅ tidlig, 4 uker i morgen?! Men kanskje akkurat tidlig nok til at en test slår ut positivt og en annen negativt. Veeeeldig spennende! Følger spent med!:-)))
TanteTroll Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Test på morgenurin- det er da det er storst konsentrasjon med mindre du har drukket vann hele natta. Lykke til- håper det er som billigtesten viser
Tante_Esel Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 DU Er gravid DU skjønner at du er litt klikk akkurat nå, men det her skal gå bra! det er din tur nå
Puma - sprekker snart! Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Åh, NÅ krysser jeg fingrene, Tussi!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 7. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2013 Tok enda en billigstav i ettermiddag og den var like positiv som den første! Så er spent på hva cb+ sier imorgen tidlig!! Fortsettelse følger..........................
Tidenerinne Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Jeg har brukt en haug billigtester gjennom prøvetiden min. Og de har alltid vist riktig, så jeg opplever de som absolutt til å stole på. Så jeg sier etb forsiktig gratulerer :-)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 8. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg sier da et forsiktig takk her jeg sitter med et tydelig blått strek på cb+. Jeg er målløs, redd og glad her. Har lest om de som plutselig på mirakelvis blir gravid på egenhånd etter fjerning av cyster, men må ærlig innrømme at det hadde jeg ikke i min villestre fantasi trodd skulle skje oss. Jeg har akkurat begynt på utdanning og lagt ivf på hylla i to år, mens mannen også skulle søke seg inn på 18ukers kurs på nyåret... vi begge har funnet et annet fokus på en måte. Og her surrer vi heller rundt med det vi ønsker oss aller mest i hele verden.. en 100% hjemmelaget spire!!! <3 UVIRKELIG.
Opp Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Gratulerer kjære deg tenk at slike mirakler kan skje, helt herlig!
nordlys13 Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 HURRA!! Gratulerer så masse til dere !
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 8. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2013 tusen tusen hjertelig takk
Erle85 Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Gratulerer så mye!!! Endelig var det deres tur <3
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Jeg kjenner deg overhodet ikke, ei heller historien din. Men gratulerer så mye! Det må være en fantastisk følelse! Ønsker deg lykke til!! JIPPI!
SnartMamma83 <3 Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Det er jo fantastisk!! Gratulerer :)
Septembermirakel❤️ Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 Gratulerer så mye, ja mirakler skjer!!!!!!!! :) :) <3 Liknende skjedde med meg: sto på badet en dag i januar og "måtte" ta den dumme testen fordi mensen ikke kom(hilsen ivf klinikken) var i gang med nesespray og skulle starte på sprøytene...... POSITIV- 2-3 uker, og hjemmelaget! Største sjokket i mitt liv!! Ønsker deg all lykke videre med det lille mirakelet i magen, dette går sikkert helt strålende!!
Bambi14 Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Ønsker deg lykke til:-) alle ivf'ers drøm det der:-) vi andre får streve videre med medisiner og sånn til vi finner gullegget:-)
Gjest Trulte med to små Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Gratulerer så veldig, veldig mye!! Dette fortjente du virkelig og jeg ønsker deg masse lykke til med svangerskapet, måtte alt gå godt! Det SKAL det! HURRA!!
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 10. september 2013 #21 Skrevet 10. september 2013 Kult! Lykke til videre.
Mottivert Skrevet 11. september 2013 #22 Skrevet 11. september 2013 Jippi Så utrolig morsomt og godt å høre at dere har klart det på egen hånd Var jo det vi snakket om i pcos innlegget ditt Det er herlig å høre at det er mulig for oss å få det til Tror det var lurt at dere skiftet fokus også, da skjer det gjerne bare Gratulerer sååå masse Dette var gode nyheter Håper du klarer å slappe av, og nyte dette Jeg tror virkelig at spiren sitter nå
Stjernemagnolia Skrevet 11. september 2013 #23 Skrevet 11. september 2013 Nei Tussi så morsomme og gledelige nyheter du kom med her. Gratulerer fantastisk mye som nygravert!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 11. september 2013 Forfatter #24 Skrevet 11. september 2013 tusen takk alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå