Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Innerst inne vet han selv at han ikke er mann nok til oppgaven. Han har visst det lenge.. Tror han puster lettet ut nå Anonymous poster hash: d1df2...a66
Gjest Julia1984 Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 .....når fikk du slike evner? Han var MANN i tiden etter 22. Juli!
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg er ikke så sikker på at Stoltenberg slipper noe som helst egentlig. Jeg tror mange leker med tanken på å stemme høyre/ frp, men når alt kommer til alt er folk likevel litt redde for hva høyresiden i norsk politikk kan stelle i stand i regjering. Jeg synes det hele er spennende, gleder meg til hele valget er over.
Rivjernet Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Tror han er mann nok til litt av hvert, jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Da får han suge inn magen å rette seg opp å ta seg sammen.. vil ha ap i styret. Anonymous poster hash: 7541e...cb4
*Yuna* Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 .....når fikk du slike evner? Han var MANN i tiden etter 22. Juli! Signerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå