Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hva kan man og kan man ikke gjøre av aktiviteter? Fikk satt inn på torsdag. Har en på 2 år som må løftes på og klenger på meg og div. Hilsen hysterisk mor;-)
Tante_Esel Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 etter alt jeg har lest og fått beskjed om, er det ikke farlig å løfte på 2åringen din i hvert fall! jeg jobber i bhg og aldri fått restriksjoner på løfting ( bare rett etter uttak pg store eggstokker) så tror du skal roe ned "hysteriskmor bekymringene" litt gjør det du orker, og hør på kroppen din happy rugings
mam&mam Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg har ihvertfall ikke tenkt på å ikke løfte lillevenn på 1,5 år koser oss vi synes jeg du også skal fikk ingen beskjed om å ikke løfte o.l. Jeg er på rugedag 5
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 8. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2013 Takk, prøver. Går jo og kjenner om det er noe hver dag. Hjelpe meg nå må jeg slutte og få tankene over på noe annet;-)
Fighter`n Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Jeg har en 1-åring på 7 kg. Prøver å ikke løfte så mye på henne. Det er pga at når jeg ble gravid med henne, sa legen at jeg ikke burde løfte tyngre enn max 5 kg. for å forbygge spontanabort Jeg er på RD 12 nå....tror forsøket blir negativt, hvis ikke katten min har rett Og her er det gubben som bærer alle handleposene+++ Så om det har noe å si eller ei, er det veldig okey å ha et pakkesel (les; gubben) Lykke til med rugingen!!!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 8. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor tror du den er neg? Har du testet?
Fighter`n Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Jeg ruger på blastocyster, og har lest at testdagen ikke blir 2 uker,men mindre. Selvfølgelig glemte jeg jo å høre med klinikken Og de andre gangene har jeg hatt symptomer og hele kittet. Men jeg er blitt mer positiv de siste dagene...katten har blitt så knekete med meg Time will tell Tirsdag er den store dagen!!!
mam&mam Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Synes denne rugeperioden er grusom jeg.... Gleder meg til uken er gått slik at vi kan teste... Nå kjenner jeg på alt og ingenting...
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 9. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2013 Har veldig stikkinger/smerter i dag. Rd 4
Fighter`n Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde også stikkinger - som om noen kjørte en syl inn i magen min, da jeg ble gravid med tvillinger (endte i MA). Så det kan godt være et godt tegn
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 10. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2013 Uff guttungen har feber og ordentlig forkjøla. Blir jo bare enda mer skeptisk da og redd:-(
MK73 Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Det er bare å løfte. Alle de som blir gravide på vanlig vis går jo for det meste videre med sine normale aktiviteter. Det er ikke den løftinga som utgjør om du blir gravid eller ei. Lykke til!
MK73 Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 Feber og forkjølelse har heller ingen innvirkning. Håper dette går bra for dere, og at du i litt større grad finner roen etterhvert - er jo slitsomt å være redd og bekymret. ..og det forstår jeg godt at du er.
lillebie på`n igjen Skrevet 19. oktober 2013 #14 Skrevet 19. oktober 2013 Uff guttungen har feber og ordentlig forkjøla. Blir jo bare enda mer skeptisk da og redd:-( når jeg var i København for å lage lillesøster (nå 11 mnd) hadde jeg dagen før fått påvist mycoplasma lungebetennelse, hadde feber og var skikkelig sjuk lenge, i sikkert 1 mnd etter innsett . Gjorde ikke noe sa klinikken , og gravid ble jeg jo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå