Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Og hvor mange bør jeg lage? Anonymous poster hash: 75e9a...e74
Corneliuss Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 3 stk hadde jeg laget, men kommer jo Ann på hvor storspilte de er. jeg har som regel alltid mat igjen. He he, men bedre med for mye enn for lite!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg ville laget pizza, men så liker jeg ikke pai. Det gjør ikke mannen min og ungene heller. 3 pizzaer burde holde. Anonymous poster hash: db98c...7a5
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Ville lagd begge deler og servert meg en god salat! Anonymous poster hash: 99456...de2
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Ser for meg det er enklere å lage pizza i og med at med pai må jo bunnen forhåndssteke og så må man jo ha en form til alle paiene OG de må steke lenger. Dessuten er det større sannsynlighet at pizzaen faller i smak for alle. Anonymous poster hash: 47b68...6e4
HvittHus Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 På ferie i sommer var vi 8 voksne til middag og den ene dagen ble satt av til pizza. Det ble kjøpt inn tre ferdigbunner ala peppes og en bunn til cøliakeren, og alt gikk unna. Så jeg tror du bør beregne litt mer enn tre stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå