Katteskinnet Skrevet 8. september 2013 #76 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Eh... Uten at jeg skal blande meg i debatten forøvrig, så driver du faktisk med hersketeknikk her. Kjenner jeg faktisk blir litt provosert over holdningen din.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #77 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Jeg foreslår at du leser det du skriver! Anonymous poster hash: 75f62...54e
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #78 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Eh... Uten at jeg skal blande meg i debatten forøvrig, så driver du faktisk med hersketeknikk her. Kjenner jeg faktisk blir litt provosert over holdningen din. Du må gjerne bli provosert. Jeg fortsetter å smile til verden, så får folk oppfatte det akkurat slik som de vil! Men som jeg sa. Smil kler ansiktet bedre enn sinterynker
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #79 Skrevet 8. september 2013 Fører ingenting godt med seg. Anonymous poster hash: 75f62...54e Seriøst, at du tørr å skrive det i det hele tatt... Og burde blir forbudt?! Jaja... Anonymous poster hash: abcfa...762 Tør å skrive det anonymt ja Hadde jeg skrevet med fullt navn haddejeg vel blitt drept, så det gjør jeg ikke Anonymous poster hash: 75f62...54e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #80 Skrevet 8. september 2013 78 svar på dette emnet, og ingen har klart å si noe positivt om islam. Det sier jo litt Anonymous poster hash: 75f62...54e
Katteskinnet Skrevet 8. september 2013 #81 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Eh... Uten at jeg skal blande meg i debatten forøvrig, så driver du faktisk med hersketeknikk her. Kjenner jeg faktisk blir litt provosert over holdningen din. Du må gjerne bli provosert. Jeg fortsetter å smile til verden, så får folk oppfatte det akkurat slik som de vil! Men som jeg sa. Smil kler ansiktet bedre enn sinterynker Ingen kler hånflir.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #82 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Eh... Uten at jeg skal blande meg i debatten forøvrig, så driver du faktisk med hersketeknikk her. Kjenner jeg faktisk blir litt provosert over holdningen din. Du må gjerne bli provosert. Jeg fortsetter å smile til verden, så får folk oppfatte det akkurat slik som de vil! Men som jeg sa. Smil kler ansiktet bedre enn sinterynker Ingen kler hånflir. Som jeg har sagt allerede, så er det ment oppriktig som et smil Det var aldri ment som hersketeknikk eller annet. Kan vi la det ligge nå, tror du?
Rivjernet Skrevet 8. september 2013 #83 Skrevet 8. september 2013 alle religioner har sine mørkemenn, før du begynner å rakke ned på bare islam så bør du kanskje heller sjekke hvordan det står til med de andre religionene, vet du forresten hvordan kvinner innenfor ortodokse jødedommen lever? Å være kvinne har igrunn, historisk sett, vært ganske kjipt. Uavhengig av hvilken religion man hører til ..
Rivjernet Skrevet 8. september 2013 #84 Skrevet 8. september 2013 ALL RELIGION BØR BANNLYSES! Å tro på noe, er èn ting. Å følge en religion, er på trynet. Anonymous poster hash: bf3a1...ef9 Sunn fornuft bør ihvertfall råde.
Cat.68 Skrevet 8. september 2013 #85 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola Les gjerne Hitler's Table Talk, hvor blant annet hans private sekretær ble tatt opp og skrevet ned. Her er det mye snakk om religion, deriblant Islam. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det kan jeg godt gjøre har ikke lest den.Uansett skjønner jeg ikke poenget helt mellom Islam og Hitler?.Det er fortsatt et faktum at der er forskjell på Islamisme og Islam.Hva eksakt var det du mener Hitler var opptatt av?Var det Islamsk ekstremisme eller religionen Islam?. Det er jo et ganske viktig punkt i fremstillingen Poenget var at man ikke kan sammenligne tyskere med muslimer, siden etnisitet ikke har noe med saken å gjøre. Å tenke sitt om mennesker som deler en ideologi er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Men poenget er jo nettopp at ikke alle muslimer deler samme ideologi. Du har fundametale og ekstreme islamister, og du har helt vanlige muslimer som ikke er mer religiøse en at de velger å følge visse religiøse tradisjoner slik som vi gjør.
Jallow B Skrevet 8. september 2013 #86 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Igjen: Lol, alle muslimer er en stor, homogen grupper, hvor alle tenker likt. Lol as. 78 svar på dette emnet, og ingen har klart å si noe positivt om islam. Det sier jo litt Anonymous poster hash: 75f62...54e Jeg tipper at 99% av de som kommer med oppgulp ala "burde bannlyses, islam burde ikke være lov i Norge, osv", ikke kjenner en eneste muslim personlig. Ikke en eneste en.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #87 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Igjen: Lol, alle muslimer er en stor, homogen grupper, hvor alle tenker likt. Lol as. 78 svar på dette emnet, og ingen har klart å si noe positivt om islam. Det sier jo litt Anonymous poster hash: 75f62...54e Jeg tipper at 99% av de som kommer med oppgulp ala "burde bannlyses, islam burde ikke være lov i Norge, osv", ikke kjenner en eneste muslim personlig. Ikke en eneste en. lol ass? Faktisk... Anonymous poster hash: 1b1c1...d1c
Jallow B Skrevet 8. september 2013 #88 Skrevet 8. september 2013 lol ass? Faktisk... Anonymous poster hash: 1b1c1...d1c Når man kommer med noe så dumt som "DISSE MUSLIMENE ASSA, DE ER ALLE SÅNN OG SÅNN ASSA", så fortjener det ikke stort mer enn lol, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #89 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Eh... Uten at jeg skal blande meg i debatten forøvrig, så driver du faktisk med hersketeknikk her. Kjenner jeg faktisk blir litt provosert over holdningen din. Helt enig. Ikke bare er det hersketeknikk på sitt verste, men det er fremført på en eksepsjonelt nedlatende og utidig måte. Skikkelig usympatisk rett og slett. Anonymous poster hash: 83d02...4e4
PintSizedDictator Skrevet 8. september 2013 #90 Skrevet 8. september 2013 "It takes an evil man to do evil Things and a good man to do good Things. But to have a good man do evil things, that takes religion." Og sånn er det med den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå