Cat.68 Skrevet 8. september 2013 #51 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola Les gjerne Hitler's Table Talk, hvor blant annet hans private sekretær ble tatt opp og skrevet ned. Her er det mye snakk om religion, deriblant Islam. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det kan jeg godt gjøre har ikke lest den.Uansett skjønner jeg ikke poenget helt mellom Islam og Hitler?.Det er fortsatt et faktum at der er forskjell på Islamisme og Islam.Hva eksakt var det du mener Hitler var opptatt av?Var det Islamsk ekstremisme eller religionen Islam?. Det er jo et ganske viktig punkt i fremstillingen
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #52 Skrevet 8. september 2013 alle religioner har sine mørkemenn, før du begynner å rakke ned på bare islam så bør du kanskje heller sjekke hvordan det står til med de andre religionene, vet du forresten hvordan kvinner innenfor ortodokse jødedommen lever? Nei, det vet jeg ikke så mye om. Synes nok forøvrig at verden ville vært ett bedre sted uten religion. Anonymous poster hash: 75f62...54e
Skautrollet Skrevet 8. september 2013 #53 Skrevet 8. september 2013 alle religioner har sine mørkemenn, før du begynner å rakke ned på bare islam så bør du kanskje heller sjekke hvordan det står til med de andre religionene, vet du forresten hvordan kvinner innenfor ortodokse jødedommen lever? Nei, det vet jeg ikke så mye om. Synes nok forøvrig at verden ville vært ett bedre sted uten religion. Anonymous poster hash: 75f62...54e hvem vet
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. september 2013 #54 Skrevet 8. september 2013 ORGANISERT religion burde bli forbudt!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #55 Skrevet 8. september 2013 Du vet at til og med Norge ble kristnet med sverd? Var ikke mye nestekjærlig over måten kristendommen ble påtvunget nordmennene den gangen altså... Anonymous poster hash: 88f92...ea4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #56 Skrevet 8. september 2013 Du vet at til og med Norge ble kristnet med sverd? Var ikke mye nestekjærlig over måten kristendommen ble påtvunget nordmennene den gangen altså... Anonymous poster hash: 88f92...ea4 Det er helt sant! Men hva har det med saken å gjøre?...Vi er liksom kommet forbi disse tingene for lenge siden, og klarer i dag stort sett å være siviliserte. Ikke flommer vi over hele verden og fordømmer alle andre (joda,noen gjør det) ikke undertrykker vi og ikke dreper vi i guds navn. Og som sagt så er det selvfølgelig de som gjør slikt ennå,men de er jo bare syk. Pr i dag så er det få som blir redd/skeptisk når de hører at noen er kristne i forhold til når man hører at noen er muslimer. Og sånn er det bare. Skal ting forandre seg,så _må_ muslimene selv være med på å forandre innstillingen til andre mennesker. Det hjelper så lite at det sitter noen på et nettforum og forsvarer muslimer(handlingene utført pga religion og kultur) til de blir blå i trynet, og i iveren etter å være så muslimvennlig at de faktisk snakker nedsettende om egne kulturer og mennesker. Og nå mente jeg ikke bare i dette svaret her,men i alle diskusjoner som handler om dette emnet. Anonymous poster hash: ddb22...178
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #57 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola Les gjerne Hitler's Table Talk, hvor blant annet hans private sekretær ble tatt opp og skrevet ned. Her er det mye snakk om religion, deriblant Islam. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det kan jeg godt gjøre har ikke lest den.Uansett skjønner jeg ikke poenget helt mellom Islam og Hitler?.Det er fortsatt et faktum at der er forskjell på Islamisme og Islam.Hva eksakt var det du mener Hitler var opptatt av?Var det Islamsk ekstremisme eller religionen Islam?. Det er jo et ganske viktig punkt i fremstillingen Poenget var at man ikke kan sammenligne tyskere med muslimer, siden etnisitet ikke har noe med saken å gjøre. Å tenke sitt om mennesker som deler en ideologi er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #58 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola Les gjerne Hitler's Table Talk, hvor blant annet hans private sekretær ble tatt opp og skrevet ned. Her er det mye snakk om religion, deriblant Islam. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det kan jeg godt gjøre har ikke lest den.Uansett skjønner jeg ikke poenget helt mellom Islam og Hitler?.Det er fortsatt et faktum at der er forskjell på Islamisme og Islam.Hva eksakt var det du mener Hitler var opptatt av?Var det Islamsk ekstremisme eller religionen Islam?. Det er jo et ganske viktig punkt i fremstillingen Poenget var at man ikke kan sammenligne tyskere med muslimer, siden etnisitet ikke har noe med saken å gjøre. Å tenke sitt om mennesker som deler en ideologi er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Hi mener vi skal forby en hel religion, altså islam. Hitler ville ha bort jødedommen. En hel religion og alle som hørte til den. Jeg vil tørre å påstå at det er et snev av likhet. Men mitt poeng var vel mer at HI fordømmer en hel religion. Slår alle under en kam. Millioner av mennesker skal slutte å være den de er, fordi HI synes det er litt ukomfortabelt. Akkurat som at jeg ikke fordømmer alle tyskere for Holocaust. ( Slå alle under en kam, ser du?) Henger du med? Jeg gjorde i utgangspunktet ikke den sammenligningen du viser her. Jeg sammenligner ikke tyskere og muslimer Jeg sier at jeg ikke tar alle i samme båt og under samme kam, rett og slett. Akkurat som at jeg ikke kan skylde på tyskere for Holocaust, så kan jeg heller ikke bli sint på hele islam fordi enkelte muslimer er smågal. Get it?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #59 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola Les gjerne Hitler's Table Talk, hvor blant annet hans private sekretær ble tatt opp og skrevet ned. Her er det mye snakk om religion, deriblant Islam. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det kan jeg godt gjøre har ikke lest den.Uansett skjønner jeg ikke poenget helt mellom Islam og Hitler?.Det er fortsatt et faktum at der er forskjell på Islamisme og Islam.Hva eksakt var det du mener Hitler var opptatt av?Var det Islamsk ekstremisme eller religionen Islam?. Det er jo et ganske viktig punkt i fremstillingen Poenget var at man ikke kan sammenligne tyskere med muslimer, siden etnisitet ikke har noe med saken å gjøre. Å tenke sitt om mennesker som deler en ideologi er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Hi mener vi skal forby en hel religion, altså islam. Hitler ville ha bort jødedommen. En hel religion og alle som hørte til den. Jeg vil tørre å påstå at det er et snev av likhet. Men mitt poeng var vel mer at HI fordømmer en hel religion. Slår alle under en kam. Millioner av mennesker skal slutte å være den de er, fordi HI synes det er litt ukomfortabelt. Akkurat som at jeg ikke fordømmer alle tyskere for Holocaust. ( Slå alle under en kam, ser du?) Henger du med? Jeg gjorde i utgangspunktet ikke den sammenligningen du viser her. Jeg sammenligner ikke tyskere og muslimer Jeg sier at jeg ikke tar alle i samme båt og under samme kam, rett og slett. Akkurat som at jeg ikke kan skylde på tyskere for Holocaust, så kan jeg heller ikke bli sint på hele islam fordi enkelte muslimer er smågal. Get it? Nei. Bytt ut tyskere med nazister, så blir det noe annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #60 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola Les gjerne Hitler's Table Talk, hvor blant annet hans private sekretær ble tatt opp og skrevet ned. Her er det mye snakk om religion, deriblant Islam. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det kan jeg godt gjøre har ikke lest den.Uansett skjønner jeg ikke poenget helt mellom Islam og Hitler?.Det er fortsatt et faktum at der er forskjell på Islamisme og Islam.Hva eksakt var det du mener Hitler var opptatt av?Var det Islamsk ekstremisme eller religionen Islam?. Det er jo et ganske viktig punkt i fremstillingen Poenget var at man ikke kan sammenligne tyskere med muslimer, siden etnisitet ikke har noe med saken å gjøre. Å tenke sitt om mennesker som deler en ideologi er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Hi mener vi skal forby en hel religion, altså islam. Hitler ville ha bort jødedommen. En hel religion og alle som hørte til den. Jeg vil tørre å påstå at det er et snev av likhet. Men mitt poeng var vel mer at HI fordømmer en hel religion. Slår alle under en kam. Millioner av mennesker skal slutte å være den de er, fordi HI synes det er litt ukomfortabelt. Akkurat som at jeg ikke fordømmer alle tyskere for Holocaust. ( Slå alle under en kam, ser du?) Henger du med? Jeg gjorde i utgangspunktet ikke den sammenligningen du viser her. Jeg sammenligner ikke tyskere og muslimer Jeg sier at jeg ikke tar alle i samme båt og under samme kam, rett og slett. Akkurat som at jeg ikke kan skylde på tyskere for Holocaust, så kan jeg heller ikke bli sint på hele islam fordi enkelte muslimer er smågal. Get it? Nei. Bytt ut tyskere med nazister, så blir det noe annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Hehe, never mind. Du misforstår det hele
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #61 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #62 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #63 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #64 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Holdt du ut videregående, du? Anonymous poster hash: 946b2...968
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #65 Skrevet 8. september 2013 ALL RELIGION BØR BANNLYSES! Å tro på noe, er èn ting. Å følge en religion, er på trynet. Anonymous poster hash: bf3a1...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #66 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Holdt du ut videregående, du? Anonymous poster hash: 946b2...968 Ja, ikke sant. Det er nivået her inne. Du føler deg nok veldig fin og tøff der du sitter, men det er faktisk bare patetisk å komme med slikt oppgulp. Jeg har en utdanning som er til stor relevans i denne tråden, så joda, jeg holdt ut videregående. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #67 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #68 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Holdt du ut videregående, du? Anonymous poster hash: 946b2...968 Ja, ikke sant. Det er nivået her inne. Du føler deg nok veldig fin og tøff der du sitter, men det er faktisk bare patetisk å komme med slikt oppgulp. Jeg har en utdanning som er til stor relevans i denne tråden, så joda, jeg holdt ut videregående. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Jasså du? Hvilken utdannelse kan det være? Kanskje du burde ta et kurs i argumentasjon? Anonymous poster hash: 946b2...968
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #69 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #70 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Holdt du ut videregående, du? Anonymous poster hash: 946b2...968 Ja, ikke sant. Det er nivået her inne. Du føler deg nok veldig fin og tøff der du sitter, men det er faktisk bare patetisk å komme med slikt oppgulp. Jeg har en utdanning som er til stor relevans i denne tråden, så joda, jeg holdt ut videregående. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Jasså du? Hvilken utdannelse kan det være? Kanskje du burde ta et kurs i argumentasjon? Anonymous poster hash: 946b2...968 Jeg holder meg iallefall for god for personangrep, så jeg vet ikke hvem av oss som trenger et kurs i akkurat det... Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #71 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #72 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Apropos Hitler.. Han brukte jo hersketeknikk for å ta over mesteparten av Europa. Undres om det var samme hersketeknikk. Et gledelig smil og litt knis rundt bordet. Polen la seg flat!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #73 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Ja, ikke sant. Flott at du beviser poenget. Ha en fin dag. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #74 Skrevet 8. september 2013 Hehe, never mind. Du misforstår det hele Nei, det gjør jeg ikke, men du kommer faktisk med et håpløst eksempel. Du kan sammenligne tyskere og irakere, eller muslimer og nazister. Man kan ikke blande. Jeg forstår hva du vil frem til, men eksempelet ditt holder ikke mål. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Som jeg sa: Never mind Hehe Kanskje like greit, så kan du ta den idiotiske hersketeknikken din et annet sted. God bedring. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Du må gjerne påpeke nøyaktig hvor jeg bruker hersketeknikk Smilefjes og "hehe" kombinert med en hånlig holdning at jeg ikke "forstår" dine eksempler er hersketeknikk. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Smilefjes er hersketeknikk?! Den måtte jeg faktisk lese høyt for de andre i stuen! Herlig komisk Jeg var overhodet ikke ute etter å bruke hersketeknikk. Jeg smilte rett og slett bare for å si at vi kunne legge diskusjonen død. Det var ikke ment som noe annet. Se: :) :) Jeg smiler fordi jeg synes det kler ansiktet så mye bedre enn sinte rynker. Ja, ikke sant. Flott at du beviser poenget. Ha en fin dag. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Takk like så! Og her får du et stort smil :
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #75 Skrevet 8. september 2013 Fører ingenting godt med seg. Anonymous poster hash: 75f62...54e Seriøst, at du tørr å skrive det i det hele tatt... Og burde blir forbudt?! Jaja... Anonymous poster hash: abcfa...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå