Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #26 Skrevet 7. september 2013 Syntes du burde sette deg litt bedre inn i religionen før du uttaler deg om den. Det blir som å uttale seg om et land man aldri har vært i før... Anonymous poster hash: f10b1...169
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #27 Skrevet 7. september 2013 Jeg syns synd på barna dine jeg, HI. Islam har mange sider, har selv mange muslimske venner. Og nei - jeg er ikke muslim. Anonymous poster hash: 68174...373
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #28 Skrevet 7. september 2013 Islam er en fantastisk religion. Bare se på hvordan de har det i Irak, Somalia og andre land hvor islam er hoved religion. Kvinnene har det ikke akkurat bra. De lever i frykt. Blir de voldtatt er det de som blir drept. Æres drap skjer ofte. Jeg har en tante som jobber med menneske rettigheter og hun forteller hvor grusomt noen kvinner har det. Anonymous poster hash: e1c5c...823
Rivjernet Skrevet 7. september 2013 #29 Skrevet 7. september 2013 Litt enig, men det er vel kun for at jeg ser det negative i islam og med muslimer. - Latterlig å måtte be 5-8 ganger per dag - Omskjæring er grusomt - Deres syn på kvinner/barn er grusomt - Tvangsekteskap - Burka/hijab er et hån mot kvinner - At "alle" heter Ali, Muhammad. And the list goes on.. Men det er sikkert mye positivt med de også! Anonymous poster hash: 57f91...b58 Helt sykt irr at alle heter Mohammed, lizzm.. (Blåsertyggegummibobler)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 7. september 2013 #30 Skrevet 7. september 2013 Islam er en fantastisk religion. Bare se på hvordan de har det i Irak, Somalia og andre land hvor islam er hoved religion. Kvinnene har det ikke akkurat bra. De lever i frykt. Blir de voldtatt er det de som blir drept. Æres drap skjer ofte. Jeg har en tante som jobber med menneske rettigheter og hun forteller hvor grusomt noen kvinner har det. Anonymous poster hash: e1c5c...823 Islam er en grusom religion, fordi de lider i Somalia? Tror du virkelig at, i et land som Somalia, så er det Islam som er hovedgrunnen til alt det vonde som skjer der? Hva med fattigdom? Korrupsjon? Mangel på vann? Lite utdanning? Gjennomsnittlig levealder i Somalia er 48 år. Skal vi skylde det også på Islam? Selvfølgelig er det kvinner som lider. Kvinner, menn og barn, over hele kloden. Noe er religiøst forskyldt, og annet er ikke. Hele denne " Islam er grunnen til alt vondt" holdningen er så forkastelig, kunnskapsløs og vitner om enkel møblering.
Jallow B Skrevet 7. september 2013 #31 Skrevet 7. september 2013 Kvalmt å kalle opp en pedofil morder da! Anonymous poster hash: 75f62...54e Åh, gud, du er en av de. Les deg litt opp på historien før du kommer med sånne beskyldninger, er du snill.
Jallow B Skrevet 7. september 2013 #32 Skrevet 7. september 2013 Islam er en fantastisk religion. Bare se på hvordan de har det i Irak, Somalia og andre land hvor islam er hoved religion. Kvinnene har det ikke akkurat bra. De lever i frykt. Blir de voldtatt er det de som blir drept. Æres drap skjer ofte. Jeg har en tante som jobber med menneske rettigheter og hun forteller hvor grusomt noen kvinner har det. Anonymous poster hash: e1c5c...823 Ja, og se på Senegal og Gambia, f.eks, som også er muslimske land. Og se på de kristne landene, som f.eks ikke er noe bedre enn enkelte deler av Somalia.
Ikkenonick Skrevet 7. september 2013 #33 Skrevet 7. september 2013 Litt enig, men det er vel kun for at jeg ser det negative i islam og med muslimer. - Latterlig å måtte be 5-8 ganger per dag - Omskjæring er grusomt - Deres syn på kvinner/barn er grusomt - Tvangsekteskap - Burka/hijab er et hån mot kvinner - At "alle" heter Ali, Muhammad. And the list goes on.. Men det er sikkert mye positivt med de også! Anonymous poster hash: 57f91...b58 Å dæven! JA! *nikker meget anerkjennende* For DU har viiiirkelig skjønt det! (Håper du vet om en greie som heter ironi, for det er benyttet i dette innlegget)
Ikkenonick Skrevet 7. september 2013 #34 Skrevet 7. september 2013 Denne bør sees; http://www.independent.co.uk/news/world/australasia/i-dont-oppose-islam-as-a-country--australian-politician-withdraws-from-election-after-tv-immigration-gaffe-interview-goes-viral-8755473.html Jeg LIKER utdanning jeg, den gjør noe med folks perspektiv og forståelse.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #35 Skrevet 7. september 2013 Dere er så naiv at det er skremmende. Dere er vel blandt de som støtter muslimer uansett hva de gjør. Dreper eller voldtar vi er det jo de det er synd i, vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult! Da kan de få gjøre som de vil Anonymous poster hash: e1c5c...823
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #36 Skrevet 7. september 2013 Jeg har ingenting til overs for Islam. Det er sykt at muslimer ser på sinnsyke Muhammed som det perfekte mennesket, og det sier seg selv at det blir et helvete når forbildet er en pedofil barnemorder. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #37 Skrevet 7. september 2013 Kvalmt å kalle opp en pedofil morder da! Anonymous poster hash: 75f62...54e Åh, gud, du er en av de. Les deg litt opp på historien før du kommer med sånne beskyldninger, er du snill. Det er jo sant. Les deg opp litt selv før du kommenterer. Anonymous poster hash: 75f62...54e
Jallow B Skrevet 7. september 2013 #38 Skrevet 7. september 2013 Dere er så naiv at det er skremmende. Dere er vel blandt de som støtter muslimer uansett hva de gjør. Dreper eller voldtar vi er det jo de det er synd i, vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult! Da kan de få gjøre som de vil Anonymous poster hash: e1c5c...823 Hvordan greier du å dra det inn i diskusjonen? Kvalmt å kalle opp en pedofil morder da! Anonymous poster hash: 75f62...54e Åh, gud, du er en av de. Les deg litt opp på historien før du kommer med sånne beskyldninger, er du snill. Det er jo sant. Les deg opp litt selv før du kommenterer. Anonymous poster hash: 75f62...54e Pisspreik. Les litt historie sjæl, ikke tro på alt du ser på document og fyret.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #39 Skrevet 7. september 2013 Dere er så naiv at det er skremmende. Dere er vel blandt de som støtter muslimer uansett hva de gjør. Dreper eller voldtar vi er det jo de det er synd i, vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult! Da kan de få gjøre som de vil Anonymous poster hash: e1c5c...823 Hvordan greier du å dra det inn i diskusjonen? Kvalmt å kalle opp en pedofil morder da! Anonymous poster hash: 75f62...54e Åh, gud, du er en av de. Les deg litt opp på historien før du kommer med sånne beskyldninger, er du snill. Det er jo sant. Les deg opp litt selv før du kommenterer. Anonymous poster hash: 75f62...54e Pisspreik. Les litt historie sjæl, ikke tro på alt du ser på document og fyret. Ja, du vet jo sikkert mer enn Imamer du, vet bedre enn Hadither også. Vi bør virkelig ta ditt ord for god fisk, spesielt med slike bedårende virkemidler som "pisspreik"... Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #40 Skrevet 8. september 2013 (endret) Dere er så naiv at det er skremmende. Dere er vel blandt de som støtter muslimer uansett hva de gjør. Dreper eller voldtar vi er det jo de det er synd i, vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult! Da kan de få gjøre som de vil Anonymous poster hash: e1c5c...823 Her er forskjellen! Jeg deler ikke mennesker inn etter "Muslim", " Kristen", "Ateist" osv. For meg er det revnende likegyldig hvilken religion en mann har hvis han voldtar eller dreper. La meg minne deg på at de største mordsakene vi har i Norge er gjort av vassekte nordmenn. Hvite, kristne, flotte mennesker! La meg også minne deg på de største krigene i vår tid, første og andre verdenskrig, slettens ikke ble drevet av muslimer. Men av "Den hvite mann". Var det muslimer som slaktet 72 millioner mennesker under 2 verdenskrig? Og så litt fakta til deg! 97% av innvandrere i Norge er lovlydige, og 98,5 % av nordmenn er lovlydige. Ikke akkurat enormt forskjell? Hvis man trekker nesa ut av Dagbladet, og heller får med seg sannheten, så slipper man å gå rundt med alle de sinte meningene. Til sist : "Vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult. Da må de jo få gjøre som de vil" Rømme fra krig og sult. Tenker du over hvor grusomt det er? Se ut på nabolaget ditt. Se ut vinduet på idyllen. Visualiser at om 3....2.....1... DER kommer soldater løpende. De har maskinvåpen, macheter og granater. Du har 13 sekunder på å ta barn og løpe. Så fortsetter du å løpe. Kanskje i dagevis. Ukevis.. Månedsvis. Barna skriker, de er utsultet. Det samme er du. Mannen din er drept. Yngste babyen er alvorlig syk. Du har ingen lege. Ingen mat. Ingen vann. Omringet av død, sykdommer og mennesker som skriker. Ingen hjelper deg. Barnet ditt dør, du må legge det i veikanten og løpe videre. La oss si at du lever slik i 3 år. Ville du klart å passe perfekt inn i et sivilisert samfunn etterpå? Ingen sier at det er greit å voldta eller drepe. INGEN unnskylder noe som helst. Men å si: "Islam er ondskap, og slik er det" er ikke annet enn kunnskapsløst. Noen av våre nye borgere har sett ondskap. Ikke mediaskapt ondskap. Virkelig ondskap! Gå bort til en av dem og spør om det var Islam som ødela livene deres. Vi har mennesker i vårt land som har kjempet for livet før de er 6 år gammel. De har sett krig og død som ikke vi kan forestille oss. Er det unnskyldning for å drepe? Nei selvfølgelig ikke. Men jeg kan love deg at hvis jeg hadde opplevd 1/3 av det som noen i vårt land har, så hadde ikke jeg heller vært helt i vater på alle punkt. Vi har også mennesker i vårt land som har opplevd alt dette, og likevel klarer å tilpasse seg perfekt. De smiler til hverdagen og takker høyere makter for at de er trygge. De lever godt, og tar godt vare på de rundt seg. Går på skole, lærer seg språket, får en utdanning og deltar i samfunnet. Klarer du å se dem? Eller ser du kun de sinte muslimene? Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Endret 8. september 2013 av Gulltopp&Lillebjørn
Cat.68 Skrevet 8. september 2013 #41 Skrevet 8. september 2013 Dere er så naiv at det er skremmende. Dere er vel blandt de som støtter muslimer uansett hva de gjør. Dreper eller voldtar vi er det jo de det er synd i, vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult! Da kan de få gjøre som de vil Anonymous poster hash: e1c5c...823 Her er forskjellen! Jeg deler ikke mennesker inn etter "Muslim", " Kristen", "Ateist" osv. For meg er det revnende likegyldig hvilken religion en mann har hvis han voldtar eller dreper. La meg minne deg på at de største mordsakene vi har i Norge er gjort av vassekte nordmenn. Hvite, kristne, flotte mennesker! La meg også minne deg på de største krigene i vår tid, første og andre verdenskrig, slettens ikke ble drevet av muslimer. Men av "Den hvite mann". Var det muslimer som slaktet 72 millioner mennesker under 2 verdenskrig? Og så litt fakta til deg! 97% av innvandrere i Norge er lovlydige, og 98,5 % av nordmenn er lovlydige. Ikke akkurat enormt forskjell? Hvis man trekker nesa ut av Dagbladet, og heller får med seg sannheten, så slipper man å gå rundt med alle de sinte meningene. Til sist : "Vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult. Da må de jo få gjøre som de vil" Rømme fra krig og sult. Tenker du over hvor grusomt det er? Se ut på nabolaget ditt. Se ut vinduet på idyllen. Visualiser at om 3....2.....1... DER kommer soldater løpende. De har maskinvåpen, macheter og granater. Du har 13 sekunder på å ta barn og løpe. Så fortsetter du å løpe. Kanskje i dagevis. Ukevis.. Månedsvis. Barna skriker, de er utsultet. Det samme er du. Mannen din er drept. Yngste babyen er alvorlig syk. Du har ingen lege. Ingen mat. Ingen vann. Omringet av død, sykdommer og mennesker som skriker. Ingen hjelper deg. Barnet ditt dør, du må legge det i veikanten og løpe videre. La oss si at du lever slik i 3 år. Ville du klart å passe perfekt inn i et sivilisert samfunn etterpå? Ingen sier at det er greit å voldta eller drepe. INGEN unnskylder noe som helst. Men å si: "Islam er ondskap, og slik er det" er ikke annet enn kunnskapsløst. Noen av våre nye borgere har sett ondskap. Ikke mediaskapt ondskap. Virkelig ondskap! Gå bort til en av dem og spør om det var Islam som ødela livene deres. Vi har mennesker i vårt land som har kjempet for livet før de er 6 år gammel. De har sett krig og død som ikke vi kan forestille oss. Er det unnskyldning for å drepe? Nei selvfølgelig ikke. Men jeg kan love deg at hvis jeg hadde opplevd 1/3 av det som noen i vårt land har, så hadde ikke jeg heller vært helt i vater på alle punkt. Vi har også mennesker i vårt land som har opplevd alt dette, og likevel klarer å tilpasse seg perfekt. De smiler til hverdagen og takker høyere makter for at de er trygge. De lever godt, og tar godt vare på de rundt seg. Går på skole, lærer seg språket, får en utdanning og deltar i samfunnet. Klarer du å se dem? Eller ser du kun de sinte muslimene? Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Så utrulig bra skrevet
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #42 Skrevet 8. september 2013 Jeg jobber på ett asylmottak og har møtt mange muslimer gjennom min jobb der. Hadde dere bare visst hva mange av de har gått igjennom.. Jeg har møtt en mor som ble vitne til at 2 av døtrene ble voldtatt foran øynene på henne, de ble så banket og ene datteren døde av skadene. De skjøt mannen hennes i hodet, så der satt hun med 2 skamslåtte små barn som nettopp var blitt voldtatt og ett lite barn på 3 år. Ingen mann, ingen familie og uten mulighet til å skaffe penger. Hun kom til Norge og dere aner ikke hvor takknemlig hun var hver eneste dag for at hun våknet opp i ett land hvor barna hennes var trygg. Det sier seg selv at denne damen aldri klarer å fungere særlig bra i ett samfunn mtp jobb, utdanning etter det hun har opplevd, i tillegg er hun analfabet, men hun er da ikke blitt slik pga hun er muslim. Hun er slik pga det hun har opplevd, de færreste av oss hadde nok blitt normal igjen etter å sett noe slikt.. Og jeg har hørt lignende historier fra kvinner som kommer fra land hvor islam ikke er religionen i landet, så det skjer ikle bare med muslimer, av muslimer.. Jeg har møtt mange fantastiske muslimer gjennom jobben, mange har jeg holdt kontakt med etter de flyttet ut fra mottaket og de fleste av de har klart seg bra i samfunnet. De jobber, integrerer seg bra osv. De færreste er kriminelle. Slik jeg har opplevd islam etter å ha snakket om islam med mennesker fra Somalia, Irak, Syria, Afghanistan osv så er Islam en fredelig religion. Også må jeg bare si at jeg møtte en familie på mottaket en dag, hvor mannen på gebrokkent engelsk spurte meg første dagen de var i Norge om det var lov for konen å ta av seg hijaben. Stakkaren var redd for at dette ikke var lov, for konen hadde måtte gå med den i hjemlandet. Han ble så glad når jeg fortalte han hvordan kvinnesynet er i Norge og at konen kunne gå kledd som hun ville. Hijaben forsvant fort den:) og sist jeg snakket med de så var far hjemme i permisjon på barnet sitt og var så glad for at dette var mulig. Så dere ser islam tolkes på så utrolig mange måter, mange er redd for å protestere og bare lever slik andre gjør i hjemlandet sitt pga styret mange steder er farlig og man risikerer strenge straffer for de minste ting. I døm alle muslimer utifra hva andre muslimer gjør. Vi er da alle forskjellig, og fordi en muslim dreper eller voldtar så gjør ikke alle det.. Åpne øynene og se på hva som er realiteten.. Anonymous poster hash: b7590...6ec
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. september 2013 #43 Skrevet 8. september 2013 Dere er så naiv at det er skremmende. Dere er vel blandt de som støtter muslimer uansett hva de gjør. Dreper eller voldtar vi er det jo de det er synd i, vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult! Da kan de få gjøre som de vil Anonymous poster hash: e1c5c...823 Her er forskjellen! Jeg deler ikke mennesker inn etter "Muslim", " Kristen", "Ateist" osv. For meg er det revnende likegyldig hvilken religion en mann har hvis han voldtar eller dreper. La meg minne deg på at de største mordsakene vi har i Norge er gjort av vassekte nordmenn. Hvite, kristne, flotte mennesker! La meg også minne deg på de største krigene i vår tid, første og andre verdenskrig, slettens ikke ble drevet av muslimer. Men av "Den hvite mann". Var det muslimer som slaktet 72 millioner mennesker under 2 verdenskrig? Og så litt fakta til deg! 97% av innvandrere i Norge er lovlydige, og 98,5 % av nordmenn er lovlydige. Ikke akkurat enormt forskjell? Hvis man trekker nesa ut av Dagbladet, og heller får med seg sannheten, så slipper man å gå rundt med alle de sinte meningene. Til sist : "Vi må ikke glemme at de rømmer fra krig og sult. Da må de jo få gjøre som de vil" Rømme fra krig og sult. Tenker du over hvor grusomt det er? Se ut på nabolaget ditt. Se ut vinduet på idyllen. Visualiser at om 3....2.....1... DER kommer soldater løpende. De har maskinvåpen, macheter og granater. Du har 13 sekunder på å ta barn og løpe. Så fortsetter du å løpe. Kanskje i dagevis. Ukevis.. Månedsvis. Barna skriker, de er utsultet. Det samme er du. Mannen din er drept. Yngste babyen er alvorlig syk. Du har ingen lege. Ingen mat. Ingen vann. Omringet av død, sykdommer og mennesker som skriker. Ingen hjelper deg. Barnet ditt dør, du må legge det i veikanten og løpe videre. La oss si at du lever slik i 3 år. Ville du klart å passe perfekt inn i et sivilisert samfunn etterpå? Ingen sier at det er greit å voldta eller drepe. INGEN unnskylder noe som helst. Men å si: "Islam er ondskap, og slik er det" er ikke annet enn kunnskapsløst. Noen av våre nye borgere har sett ondskap. Ikke mediaskapt ondskap. Virkelig ondskap! Gå bort til en av dem og spør om det var Islam som ødela livene deres. Vi har mennesker i vårt land som har kjempet for livet før de er 6 år gammel. De har sett krig og død som ikke vi kan forestille oss. Er det unnskyldning for å drepe? Nei selvfølgelig ikke. Men jeg kan love deg at hvis jeg hadde opplevd 1/3 av det som noen i vårt land har, så hadde ikke jeg heller vært helt i vater på alle punkt. Vi har også mennesker i vårt land som har opplevd alt dette, og likevel klarer å tilpasse seg perfekt. De smiler til hverdagen og takker høyere makter for at de er trygge. De lever godt, og tar godt vare på de rundt seg. Går på skole, lærer seg språket, får en utdanning og deltar i samfunnet. Klarer du å se dem? Eller ser du kun de sinte muslimene? Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Så utrulig bra skrevet Neimen, takk Det kokte litt på tastaturet her.
Jallow B Skrevet 8. september 2013 #44 Skrevet 8. september 2013 Ja, du vet jo sikkert mer enn Imamer du, vet bedre enn Hadither også. Vi bør virkelig ta ditt ord for god fisk, spesielt med slike bedårende virkemidler som "pisspreik"... Anonymous poster hash: fc35a...8dd http://islamgreatreligion.wordpress.com/2011/04/11/why-prophet-muhammad-married-aisha-when-she-was-only-9/ http://www.theguardian.com/commentisfree/belief/2012/sep/17/muhammad-aisha-truth Det er så fint når mennesker som deg sier "jævla pedofil", uten å ta ett eneste gram av hensyn til at på DEN TIDEN var det helt vanlig. Fullstendig vanlig. Det betyr ikke dermed at muslimer mener man skulle gjort det samme IDAG. Det er lov å tenke litt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #45 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Cat.68 Skrevet 8. september 2013 #46 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #47 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion. Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Cat.68 Skrevet 8. september 2013 #48 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola
Anonym bruker Skrevet 8. september 2013 #49 Skrevet 8. september 2013 Jeg er ikke blind eller døv. Ja det er mye krig, terror og elendighet knyttet til religion.Men akkurat som at jeg ikke fordømmer enhver tysker for Holocaust, så fordømmer jeg ikke enhver muslim for kriminalitet. Det der kan ikke sammenlignes i det hele tatt.Man kan godt sammenligne nazisme med Islamisme, Hitler var som kjent svært glad i Islam (Dog ikke arabere) Etnisitet er noe helt annet. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Seriøst hvor i alle dager henter du fakta opplysningene dine ifra? Hitler glad i islam? Det eneste jeg er enig med deg i er at nazisme og Islamisme kan sammenlignes. Men du skjønner tydeligvis ikke at Islamisme og Islam er to forskjellige ting . All " isme"som i ekstremisme er farlig ikke reluguon i seg. Blir rystet over holdningene her inne Om du hadde plukket opp en historiebok så kanskje du hadde forstått hva jeg snakket om. Anonymous poster hash: fc35a...8dd Det var alt du hadde å komme med??? Gi meg en link du sim underbygger dine påstander...... Historie var faktisk et av yndlingsfagen min på skola Les gjerne Hitler's Table Talk, hvor blant annet hans private sekretær ble tatt opp og skrevet ned. Her er det mye snakk om religion, deriblant Islam. Anonymous poster hash: fc35a...8dd
Skautrollet Skrevet 8. september 2013 #50 Skrevet 8. september 2013 alle religioner har sine mørkemenn, før du begynner å rakke ned på bare islam så bør du kanskje heller sjekke hvordan det står til med de andre religionene, vet du forresten hvordan kvinner innenfor ortodokse jødedommen lever?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå