Gå til innhold

Kynnere i uke 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig for førstegangs gravide og merke kynnere så tidlig? Oppdaget istad at livmora ble steinhard! Er det farlig?

Uvitende førstegangs gravid!

Anonymous poster hash: b605f...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk kynnere i uke 17, (førstegangs), og det ble bare verre og verre utover. Til slutt slet jeg med å puste og bevege meg når det stod på..

Lege og jordmor mente det ikke var farlig, og det stemte for meg, jeg fødte dagen etter termin. Men for begge mine søstre ble det problemer. Den ene (førstegangs) ble innlagt i uke 33 med premature rier, som de klarte å stoppe, den andre (annengangs) fødte i uke 34..

Som regel er det helt ufarlig, men det er nok ikke veldig vanlig å merke det så tidlig...

Skrevet

Var absolutt ikke vondt eller noe sånt, merka bare at livmoren ble hard! Hvis det hadde hatt innvirkning på livmorhalsen hadde de vel vært vondere?

Skrevet

Opp

Skrevet

De skal ikke bli vonde bare ubehagelig, jeg hadde det fra uke 20 med første og ca 17 med andre. Snakk med jm om du syns de bynner og bli veldig ubehagelig eller vonde :) jeg fødte runt termin med begge.

Skrevet

Jeg hadde det fra uke 15 (førstegangs). Helt ufarlig så lenge det ikke er vondt. Bare trening ;-) Ble plagsomt mot slutten da det kom lettere og lettere, men du lærer fort hva som trigger det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...