MinaKanina Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 vet ikke om dette er rette kategori å sette dette innlegget på, men det jeg lurer på er hvor ofte dere kjøper/bytter klær til barna? en bekjent lar barna gå i fillete/hullete klær og/eller flere størrelser for små. hvor vanlig er dette? er det vanlig å glemme og kjøpe nye klær til barna, og hvor går grensen deres for hvor fillete/hullete/små klær dere lar barna deres gå med? hva er grunnen tror dere for at vi har forskjellige terskler for hva barna kan kle seg i, og er det greit i det hele tatt å ha forskjellig terskel på dette i så fall? blir veldig takknemlig for svar da jeg vurderer å ta dette opp med den bekjente, men usikker på om det er upassende.
Miltus Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Hos meg er det uaktuelt med klær som er utbrukt. Og mini skal så klart få slippe å få gå med for små klær! Vet selv at det er lite behagelig å gå med bukser i et par str for små ;-) Men hva andre gjør har jeg egentlig ingenting med, men tenker at barna i hvertfall bør få nye klær når de er for små! Ellers er det vel en mulighet at din bekjent ikke har penger til nye klær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå