Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Tror dere hun kommer til å havne like mye i media som Catharina Stoltenberg har gjort? Hvis Erna blir statsminister vel og merke. Anonymous poster hash: afbbb...c78
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Dvs ikke i det hele tatt? Ja, det tror jeg. Anonymous poster hash: f01f9...23e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 C.S. er da en del i media. Men hun er jo skuespiller så kanskje ikke så rart Anonymous poster hash: afbbb...c78
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 C.S. er da en del i media. Men hun er jo skuespiller så kanskje ikke så rart Anonymous poster hash: afbbb...c78 Seks tusen treff på google er da ikke "en del", det er det samme for ungen min bare i idrettsresultater og denslags. Anonymous poster hash: f01f9...23e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 C.S. er da en del i media. Men hun er jo skuespiller så kanskje ikke så rart Anonymous poster hash: afbbb...c78 Seks tusen treff på google er da ikke "en del", det er det samme for ungen min bare i idrettsresultater og denslags. Anonymous poster hash: f01f9...23e Jeg har 87 400 på Google og jeg er ikke kjent i det hele tatt (heter ikke det samme som en kjendis eller noe vanlig navn) Anonymous poster hash: 1c0ad...1fa
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Jeg aner ikke hvem noen av dem er, men etter å ha googlet ser jeg at sistnevnte er datteren til Jens Stoltenberg. Så det du mener er at han skal bli pappa til ei som heter Ingrid Finnes?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Jeg aner ikke hvem noen av dem er, men etter å ha googlet ser jeg at sistnevnte er datteren til Jens Stoltenberg. Så det du mener er at han skal bli pappa til ei som heter Ingrid Finnes? Er ikke Finnes dattra til Erna? Anonymous poster hash: 1c0ad...1fa
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Kanksje det? Et veldig kjapt googlesøk gjorde meg ikke klokere I såfall er det opplagt at når catharina stoltenberg er datteren til statsministeren så blir ingrid finnes også det dersom moren blir statsminister.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Kanksje det? Et veldig kjapt googlesøk gjorde meg ikke klokere I såfall er det opplagt at når catharina stoltenberg er datteren til statsministeren så blir ingrid finnes også det dersom moren blir statsminister. Eller kanskje Finnes blir stedatteren til Jens om Jens og Erna gifter seg. Kanskje det er det HI mener? Jeg håper det! Jens + Erna = et morsommere Norge! Anonymous poster hash: 1c0ad...1fa
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Ja! Og da kommer de masse i media også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå