Bustetroll Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hvor lenge varte hodepinen i starten? Vet jo at dette er en positiv reaksjon, men det er jo ikke særlig behagelig da!
yogajente Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Hadde ikke hodepine i starten så kan ikke hjelpe deg. Men tar du stor dose? Kanskje du kan skru ned dosen litt, og heller gradvis øke.
Bustetroll Skrevet 7. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2013 Hadde ikke hodepine i starten så kan ikke hjelpe deg. Men tar du stor dose? Kanskje du kan skru ned dosen litt, og heller gradvis øke. Tok 2 kapsler første 2 dagene, 3 i dag som er doseringen som står at man skal ta på boksen..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Hvor mange gram chlorella er det pr kapsel? Hvis du bare skal ta tre kapsler pr dag så er det trolig forholdsvis høy dose pr kapsel. Jeg bruker Sun Chlorella, og den er enkel å dosere opp/ned ift at tablettene er så små, normal dose på dem er 15 tabletter pr dag, gjerne 5 tabl. x 3. Trenger man større utrensning så går man gjerne opp i 45 pr dag. Jeg synes det er en stor fordel at tablettene er så små, for da kan jeg lett gradere hvor mye jeg tar. De er også det merket med Sun Chlorella som har mest forskning bak seg, og en av de få som har dokumentert rene produksjonsmetoder. Hadde jeg vært deg ville jeg gått ned til en kapsel pr dag i nærmere en uke, deretter ta en kapsel morgen og kveld i en uke før du deretter prøver med tre kapsler pr dag. Hvis man har mye som skal renses ut så kan man få en del utrensningssymptomer, deriblant hodepine. Dette er helt unødvendig som regel hvis man bare begynner på små nok doser og så bygger dosen sakte opp. Enkelte som har vært syk over lengre tid må begynne på veldig små doser og så øke dosen saaaakte. Effekten blir den samme, det tar bare lengre tid. Til gjengjeld vil man slippe alt ubehaget med for store utrensningsproblemer. Husk at dosering er en anbefaling, dvs hva som passer den enkelte kan være veldig individuelt. En del terapeuter anbefaler for høy dose til å begynne med og påstår at man bare må holde ut bivirkningene til å begynne med. Dette er feil. Det er unødvendig! Så trapp helt ned doseringen til et nivå hvor du ikke lenger har hodepine og så bruker du tid på å øke dosen. Sun Chlorella er et fantastisk produkt, så anbefaler deg å kjøpe det neste gang Du finner mye info om det om du går inn på hjemmesidene deres, Soma.no har også en del god informasjon. Hilsen en som til og fra har brukt Sun Chlorella i snart åtte år Anonymous poster hash: c53c4...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå