Gå til innhold

Jeg gidder ikke å stemme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo bare løgn fra regjeringa uansett, så skjønner ikke vitsen.

Anonymous poster hash: aae2f...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at du kan stemmer på noen andre enn de som sitter i regjering og at du kan stemme blankt?

Skrevet

Hvis du ikke skjønner vitsen så er det kanskje på tide å sette seg bedre inn i systemet? Å ikke stemme er virkelig lavmål...

Skrevet

Uopplyst og uinformert. Og du troller antakelig for å gi livreddende førstehjelp til et døende nettsted, men dessverre finnes det mange som faktisk er så uopplyste, uinformerte og sosialt analfabet som det du sier. Å stemme burde vært en plikt og å la være burde bøtelegges.

Anonymous poster hash: 1efb2...a9c
Skrevet

Om du ikke stemmer mister du klageretten syntes jeg!

Skrevet

det har du lov til

Anonymous poster hash: e60a3...c8b
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Stem i så fall blankt! Jeg blir oppriktig irritert på alle som sier "gidder ikke stemme". Makan til utakknemlighet, regner også med at du er kvinne, tenk så heldige vi er som har den retten!! Mange land som ikke lar kvinner stemme, og det er i det store og hele ikke så lenge siden kvinner i Norge fikk den retten heller. Alt man tar for gitt sier jeg bare!

Skrevet

Da kan du heller ikke klage.

Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke klage? Det er ikke slik at min stemme gjør noen forskjell uansett.

Skrevet

Ok, men da kan ikke du sitte å syte i etterkant. Og jo hver stemme teller. Bare latskap å ikke stemme...

Anonymous poster hash: ef090...7a7

Skrevet

Jeg synes faktisk det er helt greit at en del innser sin begrensning og overlater viktige avgjørelser til andre som har bedre greie på det. Å klage etterpå blir selvfølgelig dumt, men det kan man kansje ikke forvente at disse personene forstår. Noen tåplige klager kan jeg godta å høre på hvis jeg vet at idiotene i det minste holder seg unna stemmeurnene.

Anonymous poster hash: 73f09...f7f
Skrevet

Jeg har god greie på politikk, så den må du lenger ut på landet med (du over her ;)) Hadde stemt AP om jeg MÅTTE stemme, men det gidder jeg ikke kaste vekk tiden på.

Skrevet

Jeg har god greie på politikk, så den må du lenger ut på landet med (du over her ;)) Hadde stemt AP om jeg MÅTTE stemme, men det gidder jeg ikke kaste vekk tiden på.

Du har ikke god greie på politikk hvis du ikke stemmer.

Skrevet

Jo, det har jeg :)

Skrevet

Er sjokka over kva formeininger ein har om du ikkje stemmer.

Når det er lov og stemme blank ? Kva er vitsi og henge ut ein som ikkje stemmer pga ein kan stemme blankt.

Den som ikkje stemmer kan si rett ut om alt, stemt hold deg til det du har stemt på.

Stemt og ustemt samme pengesekk og rettiheiter.

Anonymous poster hash: d0bb1...7e9

Skrevet

Da får du stemme blankt. å ikke stemme er rett oc slett provoserende

Skrevet

Stemt og ustemt samme pengesekk og rettiheiter.

Anonymous poster hash: d0bb1...7e9

Dessverre.

Skrevet

Kan ikke forstå at det er noen som ikke gidder å stemme! Tenk å ikke ville være med å påvirke sin og sine barns fremtid!!

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke klage? Det er ikke slik at min stemme gjør noen forskjell uansett.

Oj....du har virkelig ikke skjønt det?

Burde vært en håndbok for folk som deg, det å være voksen!!

Skrevet

Det er lov til å la vær å stemme her i landet. MEN jeg mener du da fraskriver deg retten til å klage på noe som helst!

Anonymous poster hash: 77f06...8d6
Skrevet

Hvis man ikke stemmer kan man ikke klage. Men hvis man stemmer kan man? Det er jo ikke sånn at partiene holder det de lover selvom man avgir sin stemme

Jeg for min del orker ikke bruke tid på å bekymre meg over hva andre gjør og ikke, men forholder meg til at det fortsatt ikke er stemmeplikt i dette landet.

Anonymous poster hash: 9777f...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...