Gå til innhold

hva blir det til middag i kveld da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tacogryte her :-) med nachos og en frisk salat :-) nam

Skrevet

Her blir det resten av lasagnen fra i går :) er bare to, og en form varer til to kvelder (minst).

Men det er godt med salat og brød til :)

Skrevet

Fårikål, det ALLER ALLER beste jeg vet!

Rester i morgen- og da er den jo enda bedre! Ser frem til alt det gode man kan lage om høsten: lammefrikasse, lammesteik, komper, lammegryte, pinnekjøtt, lutefisk, eplekake, eplemos, plommesyltetøy, bjørnebærlikør, tyttebærchutney, pickles, å herre- verdens beste årstid!!!

Anonymous poster hash: 8415e...abd

Skrevet

Samboer står på kjøkkenet nå og lager noe han kaller crispy kyllingsalat. Blir spennende :)

I morgen skal vi på middag til min mor og jeg har hørt rykter om årets første FÅRIKÅLmiddag :D nam!

Anonymous poster hash: 37d93...b15

Skrevet

Mannen skal lage...og det ble tacoooo. Je je, kan vel ikke klage når andre lager mat. I morgen skal vi ha noen venner over på tapas. Det gleder jeg meg til :)

Hva skal dere ha på tapas-bordet? Alltid ute etter nye ideer :)
Regner med at det blir spicy kjøttboller, godt brød, alioli, saltkokte småpoteter, mojosaus, manchegoost, spekeskinke og kyllingklubber. Det er favorittbasisen her ;)
Skrevet

Mannen skal lage...og det ble tacoooo. Je je, kan vel ikke klage når andre lager mat. I morgen skal vi ha noen venner over på tapas. Det gleder jeg meg til :)

Hva skal dere ha på tapas-bordet? Alltid ute etter nye ideer :)
Regner med at det blir spicy kjøttboller, godt brød, alioli, saltkokte småpoteter, mojosaus, manchegoost, spekeskinke og kyllingklubber. Det er favorittbasisen her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...