Lyckelin Skrevet 7. september 2013 #27 Skrevet 7. september 2013 tacogryte her :-) med nachos og en frisk salat :-) nam
Optatium Skrevet 7. september 2013 #28 Skrevet 7. september 2013 Her blir det resten av lasagnen fra i går er bare to, og en form varer til to kvelder (minst). Men det er godt med salat og brød til
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #29 Skrevet 7. september 2013 Fårikål, det ALLER ALLER beste jeg vet! Rester i morgen- og da er den jo enda bedre! Ser frem til alt det gode man kan lage om høsten: lammefrikasse, lammesteik, komper, lammegryte, pinnekjøtt, lutefisk, eplekake, eplemos, plommesyltetøy, bjørnebærlikør, tyttebærchutney, pickles, å herre- verdens beste årstid!!! Anonymous poster hash: 8415e...abd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #30 Skrevet 7. september 2013 Samboer står på kjøkkenet nå og lager noe han kaller crispy kyllingsalat. Blir spennende I morgen skal vi på middag til min mor og jeg har hørt rykter om årets første FÅRIKÅLmiddag nam! Anonymous poster hash: 37d93...b15
SmellyCat Skrevet 7. september 2013 #31 Skrevet 7. september 2013 Mannen skal lage...og det ble tacoooo. Je je, kan vel ikke klage når andre lager mat. I morgen skal vi ha noen venner over på tapas. Det gleder jeg meg til Hva skal dere ha på tapas-bordet? Alltid ute etter nye ideer Regner med at det blir spicy kjøttboller, godt brød, alioli, saltkokte småpoteter, mojosaus, manchegoost, spekeskinke og kyllingklubber. Det er favorittbasisen her
SmellyCat Skrevet 7. september 2013 #32 Skrevet 7. september 2013 Mannen skal lage...og det ble tacoooo. Je je, kan vel ikke klage når andre lager mat. I morgen skal vi ha noen venner over på tapas. Det gleder jeg meg til Hva skal dere ha på tapas-bordet? Alltid ute etter nye ideer Regner med at det blir spicy kjøttboller, godt brød, alioli, saltkokte småpoteter, mojosaus, manchegoost, spekeskinke og kyllingklubber. Det er favorittbasisen her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå