Gå til innhold

Holder dette med mat i selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha bursdag og tenkte å lage 1stor og en litt mindre pai med 2boller salat til. Vi blir 9voksne og 5barn. Eller bør jeg lage mer?

Anonymous poster hash: fb06d...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salaten blir det kylling og pasta i.

Skrevet

Tror jeg hadde lagd en stor pai til, men hvor stor er den store paien?

Skrevet

Jeg ville nok også lagd mer. Hvertfall 2 store paier.. Og ev en liten i tillegg. Pia er godt til kvelds eller dagen etter. For lite mat er kjedelig.

Skrevet

4 voksne spiser jo fort en pai da. Barn er ofte ikke så glad i det så da går det jo litt mindre på dem men..

Skrevet

Det høres ut som det er litt for snaut med mat ....

Skrevet

Det hørtes lite ut synes jeg.

Om du regner 3-4 voksne på hver pai (litt etter hvor stor paien er og om det er storspiste mannfolk eller frøkner som pirker i maten som kommer) så bør du jo ha to paier bare til de voksne.

Barn spiser sjelden mye av hverken pai eller salat, mange barn liker ikke noen av delene, så jeg ville ihvertfall hatt noe hjemmebakt brød/loff/baguetter ved siden av.

Anonymous poster hash: 579cf...0ca
Skrevet

Har ikke så store paiformer:(

Skrevet

Man må ikke bruke paiform for å lage pai. Har du feks springform til kake kan du bruke det. Eller hvilken som helst ildfast form. Til og med langpanna.

Og så kan du supplere med godt brød/rundstykker til.

Skrevet

Tror ikke det blir for lite, jeg. Du skriver at i salaten skal det være kyllig og pasta, og det er jo veldig mettende. Ha en fin kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...