Gå til innhold

Firmafest - antrekk - hjeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp....

Neste lørdag er det stor firmafest (stort verdensdekkende firma) pp jobben til mannen. Man skal være pyntet og mannen skal ha dress. Hva bør jeg ha på meg? Jeg bruker 44/46 i str. Jeg har ikke vært på slike festligheter pp noen år, bare subbet rundt med ungene. Gi meg gjerne butikker i Osli.... Hilsen "håpløsa" :-/

Anonymous poster hash: d959d...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ordfeil ser jeg... oslo skulle det stå.

Hi

Skrevet

Ingen??

Skrevet

Zizzi :)

Men du er jo også midt på grensa mellom stor-dame-avdelinger, og vanlige butikker.

Personlig er jeg veldig glad i Gina Tricot, og somaliske butikker når det gjelder kjoler..

Skrevet

Zara, har masse fine klassiske kjoler. Eller Emilie :)

Anonymous poster hash: aba5c...989

Skrevet

Da ville jeg tatt en tur på Coast, Monsoon eller Oasis- der har de lekre selskapskjoler med moderne twist på klassisk stil. Classy og sofistikert- det synes jeg kanskje ikke zizzi er (mye fint, men ikke til en slik anledning, etter min smak). Monsoon og Coast har kjoler opp til str 48 i alle fall.

Anonymous poster hash: f7589...16d

Skrevet

Kan på det sterkeste anbefale denne, den sitter fantastisk på de aller fleste figurer, skjuler det dersom det er litt mer mage (eller rumpe!) man ikke er forøyd med, og kan kles opp eller ned med smykker, veske, sko mv!

Jeg har både enne fra Kappahl og en i samme snitt fra Mango (litt kortere)

ELSKER den! Bruker den til alt fra møter og fester til arrangementer med ungene. Bare bytter tilbehør. Og ikke tar den livet av lommeboken heller.

http://www.kappahl.no/article/kjole_502930

Skrevet

Mansoon, oasis, zizzi - hvor i oslo ligger de?

Skrevet

Monsoon ligger i Bogstadvn på Majorstua, Oasis har i alle fall butikk på Oslo City. Coast har i Hegdehaugsvn og Zizzi har på Gunerius bla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...