Tor.lin Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hei! Jeg er blitt gravid og må desverre selge hesten min og utstyret jeg har til den. Mannen min er redd for hester og det er liten hjelp å få....... Tror det vil ta noen år før jeg kan ta opp hobbyen igjen og jeg har fått andre ting å bruke pengene på Så det jeg lurer på er om noen har et bra forslag på hvor det er smart å annonsere hesten og utstyret?
Fero Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Er det en "hobbyhest", type brukt til rideturer og kos? Det finnes jo endel travblader, det kan hende de også har annonsesider for tur/sprang/terapi/kos-osv også? Hvis ikke har jeg noen venninner på Facebook som driver endel med hest, så kan sikkert fiske frem noen tips der
kvinne38 Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Kjøp/salg hest og utstyr på Facebook og finn.no Lykke til :-)
Tor.lin Skrevet 7. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2013 Har prøvd på finn.no uten få respons...... Følte at jeg fort fikk 200-300 annonser foran meg og at annonsene mine fort "forsvant". Noen som har samme erfaring? Prøvde Facebook også på grupper for hest, men opplevde det samme der......
Christine_B Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Hei Jeg vil anbefale å bruke www.hestogutstyr.no Det er den eneste ordentlige annonseportalen i Norge som kun gjelder kjøp og salg av hest. De er ganske nye, men det fungerer helt fint. Jeg selger en del hesteutstyr, og har fått masse respons på annonsene jeg har lagt ut der. Sidene er delt inn i masse underkategorier, så det er veldig lett å finne fram .. også kan du legge ut video i annonsene. Det er smart om du skal selge en hest! Finn og Facebook fungerte dårlig for min del. Annonsene mine druknet blant alle de 1000 andre som skulle selge noe, så jeg har stort sett bare brukt www.hestogutstyr.no ... også har jeg selvfølgelig delt annonsene mine på Facebook etterpå. Hva er det du skal selge for noe da?
Tor.lin Skrevet 7. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2013 Var inne og så på siden. Det virket enkelt å finne frem selv om det var mange annonser. Så også at det ble vist hvor mange visninger det var på annonsen og de fleste annonsene hadde bra med treff, spesielt de for hester som selges. Siden så veldig bra ut:) Jeg har en varmblods spranghest med tilhørende utstyr jeg skal selge. Vurderer sterkt å bruke denne løsningen. Har så sagt prøvd finn.no uten at det førte frem....... Takk for tipset!
Christine_B Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Tipper den forsvinner ganske raskt Lykke til med hestesalget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå