Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hvor lang tid tok det å bli gravid med den du mistet? Kjempe fint om dere vil svare på denne da jeg brukte lang tid selv:-) Hvor lenge etter et mistet, ble du gravid på nytt? Jeg brukte 12 måneder på å bli gravid med den jeg mistet. Er inne i pp 3 nå. Anonymous poster hash: 104ae...d55
Anerikke Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Jeg brukte fire/fem mnd å bli gravid med den jeg mistet. Ble gravid umiddelbart etterpå. Er 37 år.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Første gang jeg ble gravid, brukte vi bare 1 pp. Den mistet jeg i uke 9, men den hadde vært død i magen i 2 uker Andre gang jeg ble gravid brukte vi også bare 1 pp. Det var 4 mnd etter at jeg hadde mistet første. Tredje gang jeg ble gravid så vet jeg ikke helt hvor lenge. For vi brukte ikke prevensjon etter første fødsel, men ble gavid 7 mnd etter fødsel. Fjerde gangen jeg ble gravid ble vi gravide igjen 7 mnd etter fødsel. Femte gangen jeg ble gravid så var det 8 mnd etter fødsel. Men denne mistet vi i uke 5-6. Sjette gangen jeg ble gravid, altså etter spontanaborten, så brukte vi vel 3 pp. Syvende gang jeg ble gravid var 6 mnd etter fjerde fødsel. Så oppsumering: Mistet 2 ganger, og fått fem barn Vet det ikke er så lett akkurat nå, men prøv å tenke at kroppen din fikset opp nå, for at det ikke var et levedyktig barn. Og at du slapp å gå helt til ordinær ul, for så å fnne ut av det. Det er nok mye tøffere. Lykke til! Anonymous poster hash: 388f2...d58
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 jeg ble gravid mnd etter jeg mistet... og han satt heldigvis til han ble født Anonymous poster hash: 36aa8...806
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Jeg ble gravi på pp2 den gangen jeg mistet. Hadde en MA da jeg var 12 uker på vei, hjertet hadde sluttet å slå ca 2 uker før. Tok ca 8 pp før spiren satt igjen. Men da gikk det fint:-) Trist å høre at du mistet. Lykke til, håper spiren sitter snart:-) Anonymous poster hash: 296f7...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå