Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg har ingen politisk side, jeg tror jeg må ha en politisk intelligens lik null og jeg klarer ikke sette meg inn i noe som helst! Jeg er småbarnsmor like under 30, lærer med fast jobb, har studielån, huslån og billån, men er gift. Hva passer for meg å stemme?? Anonymous poster hash: 87003...f3b
*Yuna* Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Jeg sier Ap Du er lærer, er du for karakterer på barneskolen? Høyre har fks ønske om det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg sier Ap Du er lærer, er du for karakterer på barneskolen? Høyre har fks ønske om det. Selvfølgelig ikke for karakterer i barneskolen.. Anonymous poster hash: 87003...f3b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Ap, passer bra :-) Anonymous poster hash: 34f45...719
DaTuMa Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Prøv nrk sin valgkalkulator, den er ganske bra Står på nrk.no sine sider
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Trist å høre at det fins så lite oppdaterte lærere... Hilsen annen lærer. Anonymous poster hash: 08c7d...3c9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Høres veldig ut som du bør stemme venstre. De er miljøvennlige, så barna dine kanskje slipper å oppleve en total klimakatastrofe. Venstre kan være en viktig korrektiv til Høyre her (Ap er elendige på klima). Venstre er mot karakterer i skolen og har ellers en veldig bra skole- og utdanniingspolitikk. Bra skatte- og helspolitikk, også, det er rett og slett et parti med en veldig sympatisk og inteligent ideologi. Stem Venstre, du Anonymous poster hash: 79bd1...73f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Definitvt Høyre de som stemmer AP er nok mindre intellegente på det politiske plan. Anonymous poster hash: af01f...65c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Bortsett fra at Venstre vil samarbeide med høyresiden hvor vi også vil få med Frp på lasset da... Stem Ap, evt SV du Anonymous poster hash: 9e8c5...37e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Venstre! 1. Fordi politikken de fører. 2. taktikk. Blir det blått, heller blågrønn enn blåblå regjering. Anonymous poster hash: 05e57...89e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Prøv nrk sin valgkalkulator, den er ganske bra Står på nrk.no sine sider Ja, jeg gjorde det, og etter første del hadde MDG 82%. MDG - hva er det, lissom?? Jeg fant det ut,da, men likevel, det gjorde ikke valget noe enklere (jeg blir ikke å stemme mdg, altså!).... Anonymous poster hash: 87003...f3b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Prøv nrk sin valgkalkulator, den er ganske bra Står på nrk.no sine sider Ja, jeg gjorde det, og etter første del hadde MDG 82%. MDG - hva er det, lissom?? Jeg fant det ut,da, men likevel, det gjorde ikke valget noe enklere (jeg blir ikke å stemme mdg, altså!).... Anonymous poster hash: 87003...f3b Da høres du jo ut som en som er opptatt av miljø, og da er Venstre det klart beste og lureste å stemme i dette valget. Det er jo nesten ikke noe å lure på en gang. Tenk om Høyre og frP skulle klare å danne regjering helt alene - det blir katastrofe. Anonymous poster hash: 79bd1...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå