MammantilNurket Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Nurket spiser masse og tisser noe voldsomt - særlig om natten. Har hatt noen lekkasjer (takk og lov for samsovingsmadrassen!). Opplever at bleien lekker "på ryggen". Vi bruker "Libero Baby Soft 3" fra 5-9 kg. Hva kan vi gjøre (bortsett fra å surre inn stumpen i gladpack)??
frk Nilsen Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Prøv pampers. det funket til mine da de var så små
<3 2G <3 Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Vi bruker Coop sine, de har ikke sluppet ut noe. Bare å prøv seg frem til merket som funker på ditt nurk.
MammantilNurket Skrevet 7. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2013 Takk for svar, snille dere På dagen er det ikke noe problem, men han våknet som regel bare en gang i løpet av natten så da trenger vi en skikkelig "bad ass"-bleie (pun intended).
<3 2G <3 Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Veldig vanlig at natten er verst, bare å prøve til du finner merket ditt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Hvis ikke du finner noe som funker - kjøp "kladder" på apoteket og ha det over madrassen. OG så kan du jo drøye litt mellom siste foring og bleieskift før natta da..... Anonymous poster hash: b632f...08f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Coop og Rema sine bleier er en anelse bredere og har litt lengre "sidebeskyttere". De holder mye bedre enn både Libero og Pampersbleiene her, og når de i tillegg koster halvparten, er det absolutt en bonus. Anonymous poster hash: b7bca...067
MammantilNurket Skrevet 7. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2013 Tusen takk for gode tips da legger vi kladd i samsovingssengen og tar en tur på Coop.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Tusen takk for gode tips da legger vi kladd i samsovingssengen og tar en tur på Coop. Glemte å si at coopbleiene også er litt høyere i livet Anonymous poster hash: b7bca...067
☆☆☆ Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Støttar opp om tipset om coop, suveren bleie
Rivjernet Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Nurket spiser masse og tisser noe voldsomt - særlig om natten. Har hatt noen lekkasjer (takk og lov for samsovingsmadrassen!). Opplever at bleien lekker "på ryggen". Vi bruker "Libero Baby Soft 3" fra 5-9 kg. Hva kan vi gjøre (bortsett fra å surre inn stumpen i gladpack)?? Bytt til pampers!! Min tisser også gjennom libero. Har ikke vært ett eneste uhell etter vi byttet bleiemerke..
Ileus Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Hvis du bruker kladder der babyen sover, vær obs på at det blir veldig klamt siden det er plast på undersiden. Ganske ekkle å ligge på, hadde tatt et mykt håndkle over.
Mamma&skatt Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Prøv å gå opp en størrelse i bleier, det funka hos oss
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Med Pampers har vel mini vært fuktig gjennom kanskje 3-4 ganger på sine 11 mnd, mens da jeg i nøden måtte bruke Libero noen netter da nærbutikken var tom for Pampers var han tissevåt hver natt.
MammantilNurket Skrevet 7. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 7. september 2013 (endret) Tusen takk for gode råd bare å sette i gang med Den Store Bleietesten Også må jeg bare få rette på meg selv. Det har sneket seg inn en "s" for mye i overskriften. Det heter "i vilden sky" Endret 7. september 2013 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå