Gå til innhold

Ser barna deres tv nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det gjør min, og har gjort det siden i morges.. Redd han blir en tv slave, men både jeg og faren har jobb helg (jobber motsatt), så litt godt for voksne og slappe av og... Hvor mye tv får barna deres se?

Anonymous poster hash: 00572...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Akkurat nå sitter 3 åringen og pappa'n å ser Fast and Furious, begge like bilglade ;) Ellers får de se barnetv, tegnefilm om det er skikkelig drittvær eller vi må få gjort noe uten barn hengende i beina :)

Endret av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Skrevet

Her skrur vi at TV når vi går for å spise frokost og da kommer den ikke på igjen før barne-TV i kveld, ingen her i huset som ser på TV på dagtid (om det ikke er sykdom eller noe annet spesielt)

Nå sitter faktisk alle fire ungene rundt spisestuebordet og tegner.

Anonymous poster hash: 935a2...917
Skrevet

Jupp.

De ser på tv samtidig som de spiller på DS eller pad :)

De er så aktive hele uken at jeg ikke ser noe i veien med å slappe av i sofaen noen timer på lørdagen.

Skrevet

Han har sett lit barnetv i morges, ja... Men han har feber, er ikke helt i form, så da synes jeg det er greit! Men må innrømme at han av og til får se selv om han ikke er syk... ;)

Skrevet

Hun så litt tv tidligere i dag, men nå bygger hun med legoen sin :) Ser ofte litt tv på morgenen i helgen, også når det er barne tv tid 17.30. Blir jo litt tv,men ikke unødvendig mye!! :)

Anonymous poster hash: 7cbb2...bea

Skrevet

Ja, her ser vi på LabRats hele gjengen.

Det er stort sett i helga vi får tid til å se på tv så en stille og rolig morgen med pc, tabs og tv gjør faktisk godt.

Anonymous poster hash: f046b...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...