Gå til innhold

erfaringer med svake tester...?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå tatt 4 billigtester de siste to dagene :P

Den første ble svak positiv et par timer etter tatt, den siste (idag) ble svakt positiv etter ca 10-20 min..

Alle er over fristen da, men alle 4 testene er svakt positive..

Blir alle tester svakt positive etter en stund, eller kan dette faktisk være graviditet?? :D håper for livet her, derfir kjekt med andre erdaringer :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078736-erfaringer-med-svake-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, litt samme greia her. Tok test i går kveld, den ble svakt positiv rett innenfor tiden (dvs ca 5 min), men streken er definitivt der. Og den ble litt sterkere etter 5 min har gått. Tok ny test på morgenen i dag og forventet at den skulle bli sterkere. Den ble positiv innenfor 5-6 min, men faktisk svakere enn i går. Liker ikke helt det da... Og begge to ble sterkere etter at 5 min passerte.

Det er fortsatt føt IKM for min del, men liker ikke at i dag er svakere enn i går. Men tror det der kan variere fra test til test. Så det går vel bra.

Anonymous poster hash: 26f2f...150

Annonse

Jeg stoler ikke på billigtester. Alle mine blir temmelig kraftig positive noen minutter over tidsfristen. Cb digital sier ikke gravid på samme urin. Dette har foregått over flere mnd nå.

Anonymous poster hash: 336ac...520

De blir svakt positive med en gang. Sterke etter tidsfristen, men jeg er definitivt ikke gravid. Da jeg trodde jeg var det da de første testene lurte meg, kjente jeg både stikkinger, kvalme og ømme pupper. Rart hva man kan innbille seg..... Finnes flere enn ett imaginært svangerskap.

Uff så kjedelig da :/

Leser begge erfaringer om disse teststrekene, så jeg er klar over at jeg må få positivt innen fristen, og vil da også teste med annen test om det skulle skje :)

Murringer/stikkinger har jeg aldri hatt så lenge før mens, bortsett fra sist jeg var gravid.. så er jo lov å håpe ;)

Jeg stoler ikke på billigtester. Alle mine blir temmelig kraftig positive noen minutter over tidsfristen. Cb digital sier ikke gravid på samme urin. Dette har foregått over flere mnd nå.

Og jeg som akkurat har bestilt disse.. Får kjøpe en fra apoteket hvis jeg blir i tvil da! Så dumt!

Jeg stoler mye mer på billig testene enn de andre! Jeg tok flere billig strimler som var ekstreeeeeeemt svakt positive, samboeren min så ingenting.. Tok så en cb digital, som var negativ. Etter noen dager ble billig strimlene sterkere, tok en ny digital som å var negativ. Fikk ikke positivt utslag på digital før det var gått en god stund. Jeg tror du er gravid. En strek er en strek. Og ser du noe der, så er d nok noe på gang!:)

Anonymous poster hash: bb2bc...4f0

Annonse

Åj, akkurat hva jeg trengte :)

Og gratulere med snart baby i armene, liiitt misunnelig :wub:

Lurer på om jeg kan ha hatt en kjemisk graviditet også jeg.. den idag ble ikke svakt positiv etter frist.. fremdeles blenda hvit :/

Men ingen mens, så jeg får bare vente! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...