Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Var den bra? Og vil den passe til en 3 -4 åring? Anonymous poster hash: c88b4...f3c
LulaMed5 Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Jeg så den sist helg med min 5åring, 4åring og 2,5 åring. Alle satt som tente lys under filmen( som var passe lang/kort, slik at de ikke ble lei) Perfekt for den aldersgruppa! Kos dere:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg så den sist helg med min 5åring, 4åring og 2,5 åring. Alle satt som tente lys under filmen( som var passe lang/kort, slik at de ikke ble lei) Perfekt for den aldersgruppa! Kos dere:) Så bra :-) tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: c88b4...f3c
3 er nok! Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Hadde med jenta på 3,5 år, første halvdelen av filmen syntes hun bar spennende, men resten av tiden ble hun veldig rastløs under. Men det var en helt ok film, musikkens var fengende og hun likte best når de sang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå